Golfklubbeskydd.syd b. skrev: mån 02 jun 2025, 18:42Vad e det där?Gösen skrev: mån 02 jun 2025, 17:53Men jäklars!!Wittgenstein skrev: mån 02 jun 2025, 17:17
Ännu mer blåvitt, nu en "headcover". Själv brukar jag kalla det "mössa" men om man överger det gula måste man kanske vara så långhövad att den där tingesten passar på knoppen.
Kommer att handla för första gången på länge.
Souvenirer
-
Re: Souvenirer
“Golf is a game of bad shots. The one with the best bad shots win. ”
-Ben Hogan
-Ben Hogan
-
Jag tycker att det har gått för långt med blå vitt. Det ska vara gult med i det hela. Men sen kom jag på det, vi försöker återknyta till Konsum genom att bli blå vita till lägsta priset 

Det finns redan ett blå vitt och det är i fotboll, men för att göra en enkel jämförelse Skellefteå kommer alltid vara AIK wannabe och jag vill att vi blir förknippade med Göteborg. Så in med gult. Något som skulle vara snyggt på ett Special ställ vore att Brodera in namnet på dom hjältar som tagit alla 4guld i det gula...
Det finns redan ett blå vitt och det är i fotboll, men för att göra en enkel jämförelse Skellefteå kommer alltid vara AIK wannabe och jag vill att vi blir förknippade med Göteborg. Så in med gult. Något som skulle vara snyggt på ett Special ställ vore att Brodera in namnet på dom hjältar som tagit alla 4guld i det gula...
-
- Intendent
-
Sälj vidare till Växjö vettja.Sniper skrev: Igår, 11:59 Solglasögon https://shop.leksandsif.se/nyheter
De svarta piggade upp mitt i allt vitblått.
![]()
“Golf is a game of bad shots. The one with the best bad shots win. ”
-Ben Hogan
-Ben Hogan