Souvenirer

Användarens profilbild
Wittgenstein

Re: Souvenirer

Inlägg av Wittgenstein »

Bild

Och inte blir det något party utan gult, det vet väl alla!

Nej, jag återgår till pessimismen, jag tror inte muggen med gult ska ses som en indikation på det gulas bevarande. Snarare som en indikation på sen leverans. Muggen har årets axelremmar och är det något som brukar förändras så är det den detaljen.

(Och om någon undrar, nu när kvalhotet är avvärjt så är det givetvis dags att inleda Färjans återkommande vårliga vånda: rädslan för det gulas försvinnande).
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Användarens profilbild
Wiborg

Inlägg av Wiborg »

Sniper skrev: fre 28 feb 2025, 09:19 Fasadflagga kallas den - men fästet kan väl monteras inomhus också? Info för fruar (utom Wiborgs - hon går omkring och viftar med flaggan).

Bild
Tack för morsdags-tipset! Får slänga fästet bara, det kommer aldrig användas :))
Pain is temporary, glory is forever
Användarens profilbild
Leksing i vargaland

Inlägg av Leksing i vargaland »

Sniper skrev: fre 28 feb 2025, 09:19

Fasadflagga kallas den - men fästet kan väl monteras inomhus också? Info för fruar (utom Wiborgs - hon går omkring och viftar med flaggan).
INOMHUS. Nu utmanar du ödet, det skulle inte ens jag våga som i dom flesta fall inte har några spärrar för att reta hon här hemma. Men har tänkt att sätta en högst uppe på gaveln så hon inte kommer åt den och sen skylla det på grabben.
Lat Värmlänning
Användarens profilbild
Wittgenstein

Inlägg av Wittgenstein »

Säsongens ska avgöras, kanske går vi in i slutspel i morgon och sen drar åttondelarna omedelbart igång. Vad bjuder då Leksands IF på bland nyheterna på souvenirsidan? I skrivande stund troligen det skralaste utbudet sett över hela säsongen, några papptallrikar, servetter och pappmuggar.

Jaja, om vi får fira slutspelsplatsen i morgon så kan man ju alltid beställa hela faderullan i ett partykit...
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.