Centrar: noggranna i sitt sökande (viktig roll där man vill veta vad man får).
Yttrar: spets, gärna med size.
Backar: ja, det kan bli tal om pluralis (två).
Tycker han resonerar väldigt bra. Stakkestad + ytterligare tre forwards, och 1-2 backar. Jag antar att Stakkestad är tänkt som ytter. Han vill inte chansa när det gäller centrarna, bra. Rykten säger att han avvaktar med PZ och söker något ännu bättre, bra, höga ambitioner.
Man gillar ju att han till och med nämner "Size" som ett viktigt kriterium. Ollas går från klarhet till klarhet.
. Rykten säger att han avvaktar med PZ och söker något ännu bättre, bra, höga ambitioner.
Läs billigare.
Vilket också kan bli bättre i längden. Eller inte.
Slutspelsrutin (på riktigt) är avgörande om vi vill gå hela vägen.
PZ är överskattad hos många. Vi värvade honom när vi gick upp men hamnade ändå på kvalplats. Vi har aldrig tagit oss längre än kvartsfinal med Zacke som kapten.
Han har väl aldrig vunnit något? SSK tog sig inte ens till final.
39 år nu och fortfarande helgonförklarad, varför?
Kan man inte värva Carro till spelarfruklubben och inte Zacke?
. Rykten säger att han avvaktar med PZ och söker något ännu bättre, bra, höga ambitioner.
Läs billigare.
PZ är överskattad hos många. Vi värvade honom när vi gick upp men hamnade ändå på kvalplats. Vi har aldrig tagit oss längre än kvartsfinal med Zacke som kapten.
Kvartsfinal är väl ändå längre än vad samtliga andra lagkaptener senaste 23 åren lyckats med. Men de kanske var ännu sämre hockeyspelare
Zackrisson är knappast helgonförklarad. Men han är en spelare som höjer och gör övriga fem spelare bättre när han är på isen. Och när han är i omklädningsrummet. Sånt som inte går att utläsa på eliteprospects.com. sånt som betyder på riktigt.
Läs billigare.
Kvartsfinal är väl ändå längre än vad samtliga andra lagkaptener senaste 23 åren lyckats med. Men de kanske var ännu sämre hockeyspelare
Zackrisson är knappast helgonförklarad. Men han är en spelare som höjer och gör övriga fem spelare bättre när han är på isen. Och när han är i omklädningsrummet. Sånt som inte går att utläsa på eliteprospects.com. sånt som betyder på riktigt.
Kvartsfinal som bäst, med en av ligans högsta spelarbudgetar. Nja, om han är så bra på att höja övriga spelare så borde vi väl gått längre än så, eller åtminstone gått till kvartsfinal fler gånger under hans sex år i LIF?
Jag tycker han var viktig under etableringsfasen framförallt, men det var många år sedan nu.
Men vi tycker olika, det är nog fler som håller med dig än tvärtom
Jag tycker han var viktig under etableringsfasen framförallt, men det var många år sedan nu.
Är vi etablerade nu eller i en etableringsfas?
Oavsett.
Finns det något dokumenterat lag som vunnit SM-guld eller vunnit HA utan rejält torra öron?
Jag tänker inte stå på en barrikad för Zs skull.
Dels för att jag misstänker att han är för dyr. Men även för att jag är lite osäker på vad en barrikad egentligen är.
Men naturligtvis är det karriärstärkade för ett helt lag att ha en kravställare med sig hela tiden. På isen. Runt arenan och även i Leksands begränsade men som överallt annanstans lockande uteliv.
Och spelarbudget har ingenting med kvalitet att göra.
Lex Skellefteå med näst lägst SHL spelarbudget
Kan ju vara så att Zacke ÄR överens med LIF. Något måste ju Ollas säga (när det eventuellt finns randiga skäl och rutiga orsaker av ekonomisk natur). Det går aldrig enkelt och fort med PZ. Början på augusti i Södertäljes fall, och juli när Carlos gjorde sitt avslöjande första gången https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... or-leksand
Om nu Ollas sagt något överhuvudtaget - det var ju Madhawk som hade uppgifter. Jag försöker bara rädda Tomtens rykte i sillysammanhang.
Karlberg är inte size - och inte spets heller för den delen (inte ens i HA).
Men han kan ju få en plats ändå (bl.a. verkar de inte ha några större förväntningar på Lagerberg Hoen under säsongsupptakten).