Silly season 25/26
-
Re: Silly season 25/26
Herregud...
Många lever med en sådan förbluffande rutin, att det är svårt att tro de lever för första gången.
-
Det är väl inget nytt att Lillgud är borta länge under säsongens gång.
Det är under Sillytider han brukar visa sig som mest.
I fjol hade vi knappt någon Silly, men i år lär vi ha en del att diskutera.
Det är under Sillytider han brukar visa sig som mest.
I fjol hade vi knappt någon Silly, men i år lär vi ha en del att diskutera.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Keep RISING!
-
Vet ej vem som ligger bakom detta parodikonto. Vad menas och finns det någon substans?
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
En slovak som flyger hem alltså. Känns totalt osannolikt att man löser det men. MR hade man nog klarat sig bra utan tror jag.Wittgenstein skrev: mån 24 mar 2025, 07:27
Vet ej vem som ligger bakom detta parodikonto. Vad menas och finns det någon substans?
Tror man kan få en jävligt bra center för 50% av Mareks lön.
-
Uppdaterade första inlägget med läget just nu. Jag la även in ryktet att Rindell lämnar som rykte ut även om det är en högst tvivelaktig källa, ni får väl säga till ifall ni tycker jag ska ta bort det till säkrare källor bekräftar ryktet (eller om ni har en bättre källa så ändrar jag till den). Säg gärna till ifall det är något annat rykte som jag missat...
Pain is temporary, glory is forever
-
- Intendent
-
Såhär står det på Hockeynews den 21/3:Wiborg skrev: mån 24 mar 2025, 08:12 Uppdaterade första inlägget med läget just nu. Jag la även in ryktet att Rindell lämnar som rykte ut även om det är en högst tvivelaktig källa, ni får väl säga till ifall ni tycker jag ska ta bort det till säkrare källor bekräftar ryktet (eller om ni har en bättre källa så ändrar jag till den). Säg gärna till ifall det är något annat rykte som jag missat...
Rindell blir inte kvar i Leksand
Axel Rindell
Sportbladet har tidigare rapporterat om att Leksand överväger att köpa ut Axel Rindell. Backvärvningen från Timrå blev inte särskilt lyckad och finländaren har fått utstå hård kritik och varit rejält ifrågasatt.
Men trots att han har avtal ser det inte ut att bli någon kommande säsong i Leksand. Rindell och Leksand har kommit överens om att man kommer att gå vidare i från varandra efter den här säsongen. Respektive part är informerade om detta och nu handlar det egentligen om att Rindell ska hitta en ny klubbadress, så att utköpet kan träda i kraft.
https://hockeynews.se/nyheter/mps-silly ... nsteravtal
-
- Intendent
Det är alltså en MrMadhawk-rebus Inte Olle Öst knåpat ihop (sådana som Svensson ibland använder sig av vid nyheter).
Parodikonto - ja. Dock är själva inläggen inte tramsande. Men det är klart att rebusgreppet också kan användas om man blott har en from förhoppning.
Parodikonto - ja. Dock är själva inläggen inte tramsande. Men det är klart att rebusgreppet också kan användas om man blott har en from förhoppning.
Laget som ̶a̶l̶d̶r̶i̶g̶ dog
-
Från Slovakien lyfter ett plan med en spelare till halva priset..... skitenkelt.
Det är när klubban finns i isen som det blir mål!!!
"It's amazing what you can accomplish when you don't care who gets the credit!" --- Harry Truman---
"It's amazing what you can accomplish when you don't care who gets the credit!" --- Harry Truman---
-
J. Ahnelöv?VonGustaf skrev: mån 24 mar 2025, 10:52 Från Slovakien lyfter ett plan med en spelare till halva priset..... skitenkelt.
-
- Intendent
Och GIF:en?VonGustaf skrev: mån 24 mar 2025, 10:52 Från Slovakien lyfter ett plan med en spelare till halva priset..... skitenkelt.
-
Killen i GIFen är den slovakiske spelarens sportchef..
Nej. Har ingen aning -annat än att Marek lämnar- vad som menas..? För PC blir väl "säkert" kvar?
Sun taught me,
Keep RISING!
Keep RISING!
-
Den där Inte-Olle_Öst har ju skrivit några intressanta one-liners tidigare, men jag har för mig att de endast varit hans egna tolkningar på vissa saker.
Nu verkar det finnas något mer konkret bakom? Men jag har som sagt aldrig fått känslan att han har någon speciell källa inom LIF.
Nu verkar det finnas något mer konkret bakom? Men jag har som sagt aldrig fått känslan att han har någon speciell källa inom LIF.
Sun taught me,
Keep RISING!
Keep RISING!
-
- Intendent
Samtidigt på X: bara 150+ visningar, inga kommentarer och inga hjärtan.
Antingen är vi ensamma om att uppmärksamma värsta scoopet eller så är det en nothingburger signerad Wittgenstein.
Antingen är vi ensamma om att uppmärksamma värsta scoopet eller så är det en nothingburger signerad Wittgenstein.