Jag har organiska, giltiga skäl att hålla på Hammarby.
(ska jag behöva dra Hammarbyhöjden-storyn en gång till?)
Idag är jag användarnamnsgrön för Brage dock.
Norrby-Brage 0-1 (slut)
Bönder håller på bajen, Stockholmare håller på AIK och ingen håller på Djurgården. Så har det alltid sett ut.
Men alla gillar vi ju Brage Borlänge! Och keffa Leksand Fotboll. Men AIK-Brage 9-3 på Råsunda den 12 maj 1993 var ju jättejobbigt.
Så Bajen är det enda riktiga laget att hålla på. Om man är ingen vill säga ?
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Här behövs inget låtsande, så som det påstås i andra trådar. Jag läser inte inte i denna tråd förrän till sommaren när det stora Övriga sport-relaterade drar igång.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Att segra är banalt.
Här behövs inget låtsande, så som det påstås i andra trådar. Jag läser inte inte i denna tråd förrän till sommaren när det stora Övriga sport-relaterade drar igång.
Säkert. Säkert.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Ett av sportvärldens fånigaste inslag är när två baseballag kommer springande från alla håll och samlas runt två individer som bara munhugger. Men här började det i alla fall svingas:
En bunt alltså. Ser jättespännande ut. Kommer bollen stanna på linjen eller kommer den inte stanna på linjen? Lite som curling fast med en boll. Vad har den för betydelse för matchen? Vem blev bränd? Var han i luften?
Det händer iaf saker i Baseball, underhållningsvärdet har stigit markant på senare år. Mycket tack vare alla japaner, helt otroligt vilka spelare de får fram.
En spelare som träffat hela (ironi) 16% av bollar fick precis ett 140m dollar kontrakt, dags börja med baseball med småbarnen