CMB beräknas ha kommit över uteblivna tränarförändringen i juli (det är ett lika säkert sensommartecken som att Wittgensteins matchtröjenoja intensifieras).
Själv hoppas jag på ett pärlband av Hitachi-värvningar - artister, avslutare, speldosor, grisar, vinnarskallar osv - som kan spela Hedberg-hockey vintern lång.
MAx och Nolan till Modo?
Max (och Leksand) skulle väl må gott av en nystart. Nolan däremot kan nog vara nyttig i HA.
Modo är sura för att vi tog Kelleher från dem, så nu tar de Max? Både Max och Nolan tror jag skulle vara i toppen av poängligan i HA, det tror jag även Kelleher kommer vara.
Tycker inte vi ska förlänga med Lang, speciellt inte nu med Kelleher i laget.
Kelleher är en duktig framspelare och vi behöver någon som kan sätta dit puckarna. Det optimala vore en rightare med bra bössa som LW, samt en tvåvägscenter som kan ta ett mer defensivt ansvar. Dessa två får gärna vara av storlek större, mer fysiska.
Tycker inte vi ska förlänga med Lang, speciellt inte nu med Kelleher i laget.
Kelleher är en duktig framspelare och vi behöver någon som kan sätta dit puckarna. Det optimala vore en rightare med bra bössa som LW, samt en tvåvägscenter som kan ta ett mer defensivt ansvar. Dessa två får gärna vara av storlek större, mer fysiska.
Vi behöver inte Lang. Vi har fått en "Lang" x10 nu. Räcker med en sådan typ av spelare.
Behöver centrar som kan vinna tekningar, orka börja varje PP i egen zon. Varje BP trycks vi ner direkt i egen zon utan bra tekningar. Hoppas Ollas och gänget har koll på underliggande statiskt som vinner matcher.