Tja, det finns nog värre. En fjärdekedja i en lägre division skulle bli bänkade efter första insläppta målet. Sedan sitta och frysa i två perioder, hemma vid 22.30 vid hemmamatch, äta lite, svårt att sova, jobba på Ahlsell till fyra, träning18, is 19 bara boxplay och skridskofys, hemma vid 21.30, äta, svårt att sova, match dagen efter (borta mot Lindlöven), släppa in mål efter 17 min, sen ett till i baken, går ner på folk, sitta och frysa, hemma 23.45, jobba på Ahlsell……Sniper skrev: ↑ons 20 dec 2023, 17:41...som Becks granne sa när Martin var tvungen att skynda iväg till mordplats sent på kvällen.Vilken jävla tillvaro asså.
Låter lika deprimerande som "defensivt mittenlag" (bjernagris).
Men det finns roller för allt.
Och här är det för att bana väg för andras gladhockey.
2023-12-19 Tisdag 19:00 Leksand - Linköping 5-4
-
Re: 2023-12-19 Tisdag 19:00 Leksand - Linköping 5-4
-
Vi kan gissa oss till att Chris inte gillar sitt jobb på Ahlsell.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
-
Re: 2023-12-19 Tisdag 19:00 Leksand - Linköping
Lukas Vejdemo gjorde kanske sin bästa match någonsin men får ändå stå i skymundan för Elvenes.
Såhär säger han i SN.
Såhär säger han i SN.
Vad han inte vet är att det helt och hållet är mitt fel;En som var högst delaktig till att det till sist blev en seger var Lukas Vejdemo som efteråt summerade matchen för Siljan News.
— Konstig match. Vi kommer ut bra och spelar med fart som vi ville och vänder spelet snabbt så vi sköljer över dem. Vi tar också ledningen och spelar stabilt. Sen ger jag bort pucken så de får göra 3-2, sen en straff direkt efter så att det blir 3-3 och sen får de ett till mål snabbt i tredje, säger han.
Ett inlägg som skrevs 17 sekunder innan 3-2 och höll på att kosta oss segern. Gör som jag säger och inte som jag gör kids. Det där med jinxar är lifsfarligt!.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
-
Kunde ha blivit 2023-års jinx men du klara dig den här gången GösenGösen skrev: ↑ons 20 dec 2023, 19:03 Lukas Vejdemo gjorde kanske sin bästa match någonsin men får ändå stå i skymundan för Elvenes.
Såhär säger han i SN.
Vad han inte vet är att det helt och hållet är mitt fel;En som var högst delaktig till att det till sist blev en seger var Lukas Vejdemo som efteråt summerade matchen för Siljan News.
— Konstig match. Vi kommer ut bra och spelar med fart som vi ville och vänder spelet snabbt så vi sköljer över dem. Vi tar också ledningen och spelar stabilt. Sen ger jag bort pucken så de får göra 3-2, sen en straff direkt efter så att det blir 3-3 och sen får de ett till mål snabbt i tredje, säger han.
Ett inlägg som skrevs 17 sekunder innan 3-2 och höll på att kosta oss segern. Gör som jag säger och inte som jag gör kids. Det där med jinxar är lifsfarligt!.