Satfläsk, det var en imponerande uthållig och avancerad akt att förlora oskulden på. En annan fick nöja sig med Västerås som motståndare i en serielunksmatch, som förvisso också vanns efter förlängning.
Den enda "jag var där"-matchen jag varit på var när vi tog över Globen 2002 och Jens Nielsen sätter det omöjliga målet från förlängda mållinjen.
Korven skrev: ons 20 nov 2024, 13:29
- Jag var med när någon forummedlem, vars namn jag tyvärr har glömt, försvarade Lashoff med en dåres envishet.
Igor. Med samma nit som Fjodor målvakter.
Menar du att jag brukar försvara våra målvakter? Det hade jag ingen aning om
Hur som haver, skulle ha ställt mig i Igors hörna när det gäller Lashoff. Har betydligt varmare känslor vid minnet av honom än många andra backar som passerat förbi. Mest irriterad blev jag nog när Torp värvades, en irritation som inte försvann förrän han seglade vidare. Gula inslag i tröjorna, självklart
Korven skrev: ons 20 nov 2024, 13:29
- Jag var med när någon forummedlem, vars namn jag tyvärr har glömt, försvarade Lashoff med en dåres envishet.
Hur som haver, skulle ha ställt mig i Igors hörna när det gäller Lashoff. Har betydligt varmare känslor vid minnet av honom än många andra backar som passerat förbi. Mest irriterad blev jag nog när Torp värvades, en irritation som inte försvann förrän han seglade vidare. Gula inslag i tröjorna, självklart
Vem ska försvara forwards? Forwardsförsvarare är ett härligt epitet för den som känner sig kallad.
Sniper skrev: tor 21 nov 2024, 09:50
Vem ska försvara forwards? Forwardsförsvarare är ett härligt epitet för den som känner sig kallad.
Ja det är frågan? Vi får väl se om någon stackars forward får så mycket skit att det skapas två läger här inne. Kan ju finnas en del bubblare som har eller är på gång för att skapa just en försvarsadvokat för denne stackare. Hrvik börjar kanske närma sig att bli utpekad som roten till allt ont?
Men det är bara att ta en tur till masugnen om man vill hitta foliehattsdiskussioner av detta slag
Här inne brukar det ju blossa upp lite diskussioner kring specifika spelare, vilket är uppfriskande. Men det är oerhört skönt att det inte blir en evighetsvendetta mot en enskild spelare som pågår varje dag i flera års tid, t.ex. lex Karlberg i masugnen.