Fjodor och Wittgenstein får härmed överta tronen som färjans bittra och klagande gubbar medans jag och Klas bildar glamrocksband. Floyd Klas Pepper and Gös the Animal feat. Slap shot tribute band.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
Lagkapten Johan Larsson, som väntar tillökning, kom inte heller till spel under fredagen. Efter matchen kunde Gällstedt inte bekräfta om Larsson hunnit bli pappa, men enligt uppgifter till Hockeynews är förlossningen avklarad.
Leksand - två månader gammal:
Peter Cehlárik är dessutom nybliven pappa och när vi kommer in på det spricker hela ansiktet upp i ett stort leende.
– Han är två månader nu och allt går bra med honom. Det är kul och mycket annorlunda energi och känslor som kommer in i ditt liv när du blir förälder. Innan visade jag inte mycket känslor så det är något nytt för mig.
– Jag kan vara lite tröttare hemma, men det är så kul att se honom le och göra nya saker. Det blir som ett nytt äventyr varje dag.
– Vi är också på ett bra ställe och jag har alltid sagt att jag vill bilda familj och bo här i Sverige. Jag tycker Sverige är ett bra land att låta sina barn växa upp i. https://hockeysverige.se/intervju/peter ... i-leksand/