Det vågar jag nog killgissa ett rungande ja på.
Tippar 3-3 och sedan vinner vi konstigt nog på övertid.
Liket lever!
Det vågar jag nog killgissa ett rungande ja på.
Tippar 3-3 och sedan vinner vi konstigt nog på övertid.
Liket lever!
"When you’re going through hell, keep going"
W. Churchill
Hemkommen från Winter classic och flygstrul deluxe med borttappat baggage nån stans på ett band, förmodligen i Dallas antar jag…. så är det bara att trotsa jetlagen och börja fokusera på mitt första lag igen. (Har faktiskt varit skönt att placera ögonen på mitt andra lag ett tag nu)
Men grabbarna verkar ha skött sig hyfsat här hemma. Kul så.
Vi verkar dock ha hamnat i mantrat gör få mål = släpp in få, och gör många = släpp in många. Dif undantaget.
Misstänker att psyket behöver bli starkare. Ska bli kul att se matcherna igen.

Tillbaka är också Stjärnan - till en vinterklassiker som stavas s-n-ö.
Gameday!
Leksand- aik 6/1 kl 18:00
Post by nr86 » 2 minutes agoVi har revansch att utkräva efter senaste matchen i Tegera. Då var försvarsspelet obefintligt och vi blev söndercheckade av Leksand. Tror inte det blir lätt ikväll heller då Leksand höjt sitt spel senaste omgångarna men vi borde ta 3 poäng. Svullskalle efter fbk? Vi blev tokhyllade efter den matchen och jag hoppas ödmjukheten finns kvar. Pär tycker jag var bäste spelare mot fbk. Hoppas han fortsätter så.
http://forum.northpower.nu/viewtopic.php?t=2997
Trettondagen: Kille utan matchtröja

Matchsponsor https://www.svensktkosttillskott.se/lek ... kraften-nu
Får jag ingen laguppställning inom 20 minuter så raderas min förfrågan i vredesmod ![]()
"Black as midnight on a moonless night"
Gösen skrev: tis 06 jan 2026, 16:20Får jag ingen laguppställning inom 20 minuter så raderas min förfrågan i vredesmod
Kommer det inte upp någon laguppställning på Instagram före 16:30 lämnar jag mitt uppdrag.
Men det kom upp på Swehockey alldeles nyss - kraftigt försenat.
Hellsten står.
1-0 efter första blev 1-2 fem minuter in i andra.
Men nu 4-2 till Timrå mot slutet av perioden!
Alla barnen ser möjligheter
utom Wittgenstein
he's never fine
Vore strålande om Linköping kunde ta och förlora. Men oavsett, LIF ska vinna, kom igen!
Sniper skrev: tis 06 jan 2026, 16:25Gösen skrev: tis 06 jan 2026, 16:20Får jag ingen laguppställning inom 20 minuter så raderas min förfrågan i vredesmod
Kommer det inte upp någon laguppställning på Instagram före 16:30 lämnar jag mitt uppdrag.
Men det kom upp på Swehockey alldeles nyss - kraftigt försenat.
Hellsten står.
Blir ännu mer nervös nu... hur ska det gå?

CMB skrev: tis 06 jan 2026, 16:47Vore strålande om Linköping kunde ta och förlora. Men oavsett, LIF ska vinna, kom igen!
Det är bara kärringar som enbart försöker undvika kval?
Minskat avstånd till slutspel fulländar kvällen!
Fortfarande underläge för Frölunda, vad håller de på med?? 23, 42, och 57 har alldeles för korta klubbor!
(
)
CMB skrev: tis 06 jan 2026, 17:14Fortfarande underläge för Frölunda, vad håller de på med?? 23, 42, och 57 har alldeles för korta klubbor!
(
![]()
)
Kollar också på den matchen i väntan på LIF!

Vilken räddning av LHC-målvakten ![]()