Stjärnan skrev: ↑fre 22 mar 2024, 20:02
Älska Anton och vem mer det var som pardonlöst rev bort fienden från Filip!!
Kapten Norén.
Man undrar ju om det här verkligen ÄR Leksand? Inte överlägsna på något vis. Men håller marginellt en högre nivå i det mesta på isen, framförallt att vi är så redo för slutspel.
Kolla glädjen hos Knuts och lagkamraterna när Martin målar. Fantastiskt!
Frölunda är dock långt ifrån ofarliga när de får sina lägen. Betydligt färre än oss men sånt behöver inte spela någon roll alls.
1-1 inför tredje. Kan gå hur som helst men inga nerver här. Bara förväntan.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Stjärnan skrev: ↑fre 22 mar 2024, 21:14
Varför får AJ spela pp?
Han har uppenbarligen lagets bästa slagskott för dom lägger upp till honom varje gång.
Mhm.. men om de fastnar i täck 100% av gångerna så undrar jag varför de fortsätter med det.
Spela Noren istället säger jag. Obegripligt att han inte ens får testa. Han har ett bra skott.
Sun taught me,
Keep RISING!
Stjärnan skrev: ↑fre 22 mar 2024, 21:14
Varför får AJ spela pp?
Han har uppenbarligen lagets bästa slagskott för dom lägger upp till honom varje gång.
Mhm.. men om de fastnar i täck 100% av gångerna så undrar jag varför de fortsätter med det.
Spela Noren istället säger jag. Obegripligt att han inte ens får testa. Han har ett bra skott.
Nja. Framförallt sista skottet var en riktigt bra målchans. Lite tajtare spel framför där någon skymmer bättre och tar returer så sitter den snart.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
Nja. Framförallt sista skottet var en riktigt bra målchans. Lite tajtare spel framför där någon skymmer bättre och tar returer så sitter den snart.
Tog i täck även den.
Iaf på min skärm.
Sun taught me,
Keep RISING!