Jag vill dock även läsa matchtrådar vid förluster, men försöker lära mig att sålla bort det värsta och man lär sig ganska snabbt vilka användare man inte behöver läsa inläggen från.
Jag har inte kollat inställningarna på det här forumet, men på Superstars kunde man helt sonika kryssa för de användare man inte ville se i flödet och därigenom slippa läsa inläggen.
Edit: Vid en hastig koll kan jag inte upptäcka den möjligheten. Å andra sidan skiljer sig kanske min kontrollpanel från andras. Jag är tvungen att se allt
Jag vill dock även läsa matchtrådar vid förluster, men försöker lära mig att sålla bort det värsta och man lär sig ganska snabbt vilka användare man inte behöver läsa inläggen från.
Jag har inte kollat inställningarna på det här forumet, men på Superstars kunde man helt sonika kryssa för de användare man inte ville se i flödet och därigenom slippa läsa inläggen.
Edit: Vid en hastig koll kan jag inte upptäcka den möjligheten. Å andra sidan skiljer sig kanske min kontrollpanel från andras. Jag är tvungen att se allt
Om man går in på personen i frågas profil så finns en rad som heter "markera som en ignorerad användare"
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
Om man går in på personen i frågas profil så finns en rad som heter "markera som en ignorerad användare"
Se där. Det verkar jag också kunna göra. Nu ryker Wittgenstein för hans baseball-häcklande.
Skojar!
Jag må vara en av pessimisterna, men jag skulle för allt i världen inte vilja vara utan optimisternas inlägg. Att se Gösen lugnt sippa på sitt te medan kvalhotet tornar upp sig vid horisonten lugnar mina franska nerver.
Matchtrådarna här kanske inte alltid håller högsta klass, men i jämförelse med många sociala medier, och för att inte tala om i jämförelse med Masugnen, så är inläggen överlag ändå ok.
Jag vill dock ge alla chansen att vara mer nyanserade så jag vill se alla inlägg, men behöver inte läsa hela inläggen om det får mig på sämre humör.
Wittgenstein skrev: mån 24 feb 2025, 14:08
Jag må vara en av pessimisterna, men jag skulle för allt i världen inte vilja vara utan optimisternas inlägg. Att se Gösen lugnt sippa på sitt te medan kvalhotet tornar upp sig vid horisonten lugnar mina franska nerver.
Matchtrådarna här kanske inte alltid håller högsta klass, men i jämförelse med många sociala medier, och för att inte tala om i jämförelse med Masugnen, så är inläggen överlag ändå ok.
Håller med, dock tycker jag en period där främst i december/januari där någon gång om jag minns rätt så började det faktiskt närma sig Masugnen tyckte jag. Båda sidorna behövs, blir inte mycket till konversation annars. Och jag vill tillägga att jag inte alltid är överdrivet optimistisk heller, men eftersom pessimismen ofta tar överhanden på forumet känner jag vid de tillfällena att jag inte behöver hjälpa till att spä på det och försöker istället hitta ljuspunkter. Sedan är jag av filosofin att alla spelare kan bli bättre med förtroende, hårt jobb och självförtroende, så det med att bänka spelare till höger och vänster tror jag gör mer skada en nytta. Sedan är det klart att har man fullt lag så är det alltid någon som måste vila och då är det fingertoppskänsla hos ledarna som gäller och där behöver man ju känna individerna bättre än någon av oss kan göra för att kunna ta rätt beslut. Petningar och uteblivna petningar av spelare kanske är sämst för närmsta matchen men bättre i längden också.
Blev lite mer utläggning än jag tänkte från början, men ville förtydliga att jag uppskattar även de som jag inte håller med alla gånger eller ens någonsin, så länge man håller sig på en vuxen nivå. Jag är också noga med att inte skriva något som jag inte kan stå för även om jag skulle stå öga mot öga med individen och tänker aldrig försvara mig med att jag skrev något i stundens hetta, då avstår jag hellre från att skriva något alls.