Ahh det är ett bra försök i PP.
1 poäng får man va nöjd med som det här utvecklade sig.
Dags för Nolan nu!
Ahh det är ett bra försök i PP.
1 poäng får man va nöjd med som det här utvecklade sig.
Dags för Nolan nu!
Men klart vi skulle ta en utvisning i OT oxå. Fy fan
Dåligt!!!
Smart fasthållning... hål i huvet
Ruggigt besviken på kvällens insats, inget annat än dålig inställning som avgör.
Eller hur?! Eljas..? Han låg ju och höll i en evighet….
Kan vara bland det sämsta 3v3 jag någonsin sett av Leksand. Vilken besvikelse. Den poängen känns plötsligt otroligt bitter.
Möter man Malmö OCH domarna på bortaplan så är jag nöjd med en poäng
Ludde skrev: Idag, 21:26Ruggigt besviken på kvällens insats, inget annat än dålig inställning som avgör.
Precis. Hedberg måttligt nöjd. Med rätta.
Bra saker från Hedberg.
”Vi fick vad vi förtjänade”
”Inte ödmjuka nog”
”Bra läxa”
Okej träna boxplay? Och träna på att inte ta dumma utvisningar.
Men älskar Hedbergs uppsyn han var inte glad. Skönt med en tränare som inte leker flat line eller herr Glader utan någon som tar det på allvar typ
bender skrev: Idag, 21:29Bra saker från Hedberg.
”Vi fick vad vi förtjänade”
”Inte ödmjuka nog”
”Bra läxa”
Och ”En riktigt dålig hockeymatch”
Div 1 klass. Synd vi inte tog chansen i sista PPt men eftersom vi tydligen släppt skärpan efter 3-0 så var det nästan väntat.
Också trist att vi inte klarade av en 3-0 ledning även om den var tidig.
Men poäng fick vi iaf. 2-3 mot rögle så är skörden ok från skåne.
Vi ser ju helt slut ut efter två stenhårda matcher i idiottempo. Halva tempot jämfört med i förrgår?
Vi ska vara extremt glada för en pinne.
Vilken jävla skitmatch! Jag är helt slut, bra början och sedan bara skit hela vägen till slutet! Jag blir livrädd när jag tänker på nästa match mot Rögle...
Låg nivå på allt idag. Båda lagen, domarna och Olimbmannen. Jävligt trött på deras finnar som filmar.
Tycker mig se direkt i upptakten att försvarspelet är mycket svajigt och att forwards blir så passiva och låga i positionerna. Lunkan direkt svag idag och Joonas stundtals huvudlös. Länge sedan man sett Lang så blek och dålig med pucken å.
Hoppas det gick bra med Norén. Axel mot axel och inget fult med det (om det nu var tacklingen som han gick av på grund av). Kul att ha en forward som kan smälla på. Även om Kaderli hade några mindre bra aktioner idag är han verkligen en injektion och behövs i det här laget.
Avslutningsvis är det tufft att orka med tre matcher i veckan om de ska vara av sådan karaktär som denna vecka. Skönt att det oftast är två matcher istället.