Äh ingen idé att se skiten mera.
Laget ser ut som förväntat men domarna förstör hela min livslust.
Äh ingen idé att se skiten mera.
Laget ser ut som förväntat men domarna förstör hela min livslust.
Men försök Vejdemo! Skjut!
Undrar hur det låter i domarrummet efter den här perioden..
Clownfest va ordet..
Ha, ha ja snacka om att domarna tappat denna match
Men va fan är det frågan om???? Är det shl eller nån afrikansk liga???
Våra spelarna kan inte heller reglerna.
Men vem släppte ens ut honom? Kan ju förvänta sig att åtminstone funktionärerna ska kunna reglerna?
Inte mycket som är rätt... på swehockey står det
48:28 20 min LIF 5. Kaderli, Andro Game Misconduct
Einar Berg skrev: lör 20 sep 2025, 17:32CMB skrev: lör 20 sep 2025, 17:29Var är vår kapten Cehlarik? Han borde med högrött kokande ansikte skrika domarjävlarna till salivdrypande rädda ansikten!
Han är kass på alla sätt och vis. En gåta att han är kapten!
Har missat nån minut här och där så inte varit säker om han blivit skadad, men spelar han ens idag? Totalt anonym i så fall!
Kan man anmäla sånt här nånstans, det är ju så uppenbart inkompetent
Lifstarsll skrev: lör 20 sep 2025, 17:37Inte mycket som är rätt... på swehockey står det
48:28 20 min LIF 5. Kaderli, Andro Game Misconduct
Uppdaterat, tvåa på vejde...
bender skrev: lör 20 sep 2025, 17:34Hur blev det 4v3 av det där? Är det något slags practical joke av domarna? Har aldrig varit med om något liknande..
Speciellt när han precis förklarat i högtalarna att det först ska bli spel 4 mot 4.
Tycker det är väldigt trött se en spelare välta ner en annan på huvudet och allt är ok.
Likaså hånade spelare Friedmann...men säger Vejde att domarna är dåliga så blir de genast kränkta. Jösses vad irriterad jag bev på denna match.
Lyytinen kommer göra misstag som kostar mål bakåt. Men han ska spela. Jag tror på ett utfall i plus. Och mycket ökad underhållning offensivt!
Lifstarsll skrev: lör 20 sep 2025, 17:43Tycker det är väldigt trött se en spelare välta ner en annan på huvudet och allt är ok.
Likaså hånade spelare Friedmann...men säger Vejde att domarna är dåliga så blir de genast kränkta. Jösses vad irriterad jag bev på denna match.
Men jag hade inte sagt tyckt det om han spelade för oss.
Men Rögle är tyvärr högre upp i näringskedjan så enkelt är det