...och i LIF-forumet Leksandsfärjan finns som bekant en del tjejer i matchtröja. Som motvikt till Bingo Wittgensteins faiblesse kommer här en redig karl:I DIF-forumets Rinkside Bar finns en tråd som heter Tjejer i Djurgårdens matchtröja!
Matchtröjorna
-
Re: Matchtröjorna
-
https://www.leksandsif.se/article/7jtaslt-30ead/view
Jag befarar att tredjetröjan är blåvit. Dvs saknar de vackra gula inslagen. Vad tror ni? Har jag fog för min oro? Är det på detta vis de ska fasa ut det fina gula?
Jag befarar att tredjetröjan är blåvit. Dvs saknar de vackra gula inslagen. Vad tror ni? Har jag fog för min oro? Är det på detta vis de ska fasa ut det fina gula?
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
Blått, vitt och rött?Wittgenstein skrev: ↑ons 23 okt 2024, 16:20 https://www.leksandsif.se/article/7jtaslt-30ead/view
Eller blått, vitt och brandgult?
I händelse av ett stänk rött ska jag skrikskratta "så spotter flyger", som Superstars forum-David skrev.
Brandgult: nostalgimysa lördagsmatchen lång om resultatet tillåter.
Blått och vitt enbart: är okej med det och ser det inte som utfasning av gult.
Du ska inte skapa oro igen, Alarmist-Bingo. ( )
-
Vår man på X - som bevakar bl.a. kulturprofiler - har inte rapporterat om någon som sett tröjan. Så jag begav mig ut själv, och det tog inte ens en halvminut att få fram uppgifter.Redan imorgon torsdag avslöjar vi dock tröjans design för alla som närvarar under matchen mot Linköping.
Jonas Nordkvist
@NordkvistJonas
Tredjetröjan är fin, riktigt jävla fin!
Jonas Nordkvist @NordkvistJonas · 17h
Visades på jumbotronen idag.
Jonatan @JontePeson · 17h
Gult?
Mitt tips är något åt det här hållet (trots att det låter ovan som vitt tokdominerar och blått bara är med på ett hörn):Jonas Nordkvist @NordkvistJonas · 17h
Mycket vitt. Lite blått också så klart. Såg inget gult.
-
Med andra ord: som retrotröjan mot Frölunda 2017.
En bild som får CMB att dansa framför sin dance cam hemma:
När gulförespråkarna tystnar
En bild som får CMB att dansa framför sin dance cam hemma:
När gulförespråkarna tystnar
-
Så jag hade alltså fog för min oro. Jag förutspår att det är början på en total utfasning. De som tröttnat på det gula drar i trådarna i bakgrunden.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
-
Hemska tanke, om det är såWittgenstein skrev: ↑fre 25 okt 2024, 16:51Så jag hade alltså fog för min oro. Jag förutspår att det är början på en total utfasning. De som tröttnat på det gula drar i trådarna i bakgrunden.
Vad kan vi göra åt saken? Poängtera att när det gula upphörde så upphörde vår elit-existens och återkom när det gula gjorde detsamma?
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
-
- Gammal räv
Exakt.Stjärnan skrev: ↑fre 25 okt 2024, 19:23Hemska tanke, om det är såWittgenstein skrev: ↑fre 25 okt 2024, 16:51Så jag hade alltså fog för min oro. Jag förutspår att det är början på en total utfasning. De som tröttnat på det gula drar i trådarna i bakgrunden.
Vad kan vi göra åt saken? Poängtera att när det gula upphörde så upphörde vår elit-existens och återkom när det gula gjorde detsamma?
Vi kan alltid trycka på att en tredjetröja som har en nischad roll och ska så förbli.
-
-
Dekorationskit för den som även antagligen har ketchup till oxfilén:
-
- Gammal räv
-
Klubbmärket räddar tröjan från en 1:a.
-
- Gammal räv