Du måste förklara vikten att aktivt stötta laget från soffan. Det är inte enkelt att bara dricka öl käka chips och skrika. Du ska kunna mentalt projecera positiva vibbar till laget, samtidigt som din kropp motarbetar en hjärtattack och inte att förglömma forumskrivandet. Så det är inte bara att sitta i soffan, det är en hel vetenskap det här.Klas skrev: tor 20 feb 2025, 21:55 ”Klarade ni er?” frågade frun…..
Sen la hon till ”jag tycker det är helt stört att du refererar till Leksand som oss, vi… det enda du gör är ju att sitta här hemma i soffan och skrika, du bidrar ju ingenting”.
Jag är i chock.
2025-02-20 Torsdag 19:00 Leksand - Modo 3-2
-
Re: 2025-02-20 Torsdag 19:00 Leksand - Modo 3-2
-
Re: 2025-02-20 Torsdag 19:00 Leksand - Modo 3-2
Sant. Att undvika att de dyra dropparna spills ut i soffan, hålla koll på matchen, skriva en ansenlig mängd eftertänksamma inlägg, samtidigt som man måste ha ett öga på andra viktiga resultat. Absolut inget som vem som helst klarar av.Hejalif skrev: Igår, 13:27Du måste förklara vikten att aktivt stötta laget från soffan. Det är inte enkelt att bara dricka öl käka chips och skrika. Du ska kunna mentalt projecera positiva vibbar till laget, samtidigt som din kropp motarbetar en hjärtattack och inte att förglömma forumskrivandet. Så det är inte bara att sitta i soffan, det är en hel vetenskap det här.Klas skrev: tor 20 feb 2025, 21:55 ”Klarade ni er?” frågade frun…..
Sen la hon till ”jag tycker det är helt stört att du refererar till Leksand som oss, vi… det enda du gör är ju att sitta här hemma i soffan och skrika, du bidrar ju ingenting”.
Jag är i chock.![]()
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.