Tapeten skrev: tis 11 mar 2025, 21:24
Varför stod inte Gidlöf?
Millner sa tydligen i arenan att han behövde vila och träna. Stämmer det så är det så jävla grovt tjänstefel av alla.
Varför då? För att vara utvilad till Djurgårdens matcher?
Hur fan kan man låta bli att spela vår enda målvakt som kan vinna matcher? För jävla dåligt. Igen.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Tapeten skrev: tis 11 mar 2025, 21:24
Varför stod inte Gidlöf?
Millner sa tydligen i arenan att han behövde vila och träna. Stämmer det så är det så jävla grovt tjänstefel av alla.
Varför då? För att vara utvilad till Djurgårdens matcher?
Hur fan kan man låta bli att spela vår enda målvakt som kan vinna matcher? För jävla dåligt. Igen.
På sätt och vis skönt ändå så det kan tillsättas en riktig haveriutredning och reda ut varför vi aldrig någonsin klarar av att vara bäst när det gäller.
Bygg om från grunden, tvek på att jag nöjd med att det är Tjomme som ska göra det dock men nu sitter vi i den sitsen.
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P
Det värsta är att även fast man visste med förutsättningarna idag att Losermentaliteten IF inte skulle klara av att fixa det av egen maskin så är man förbannad och besviken...
Klas skrev: tis 11 mar 2025, 21:07
Man lär väl tillsätta en haverikommission efter den här säsongen va? Hur fan kan man misslyckas så kapitalt…
Är det inte tredje säsongen i rad man känner så?
Jo men så är det och Tjomme kommer alltid med fina bortförklaringar och det mesta går att skylla på skador som vanligt.
Dom borde tillsätta en utomstånde och opartisk haverikommission som utreder vad som gick snett.
Runaway skrev: tis 11 mar 2025, 21:46
Fint ändå att laget åker ut o tackar de 20tal som är kvar i arenan, som så vackert börjar skrika "krigare krigare krigare".
"Krigare" är kanske inte det främsta epitetet jag skulle ge spelarna i denna säsongs trupp.