Det är ju sådan information Siljan News borde tillhandahålla framöver. Inte att Näsman ska få något ur Emilia - det är omöjligt - utan att han närvarar vid varje träning och rapporterar om vilka som medverkar. Blixtrapporter som inte behöver vara längre än ett blogginlägg från old school Mr Madhawk.
Allt på Siljan News måste inte nödvändigtvis vara ambitiösa, regelrätta artiklar.
Ja. Eller Emilias kille. Einardeux.
“Golf is a game of bad shots. The one with the best bad shots win. ”
-Ben Hogan
Emilia är inte bara svår att få svar av. Nu är hon även omöjlig att nå.
Samtidigt har han inga nya besked kring stjärnan Max Véronneau, som missade Röglematchen, och hänvisar till fysioterapeut Emilia Backman.
Fotnot: FK-sporten har sökt Emilia Backman.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Jag kanske är onödigt motvalls men nog har jag lite svårt för den oerhörda kärlek som riktas mot årets trupp via sociala medier med utgångspunkt i att den skulle ha något särskilt, något som inte funnits förut, någon slags kämpaglöd eller krigarmentalitet som senare års trupper saknat. Jag kategoriserar det i samma fack som "hellre ett lag med masar i division 3 än..." eller den nostalgi som finns för åren i Allsvenskan. Jag undrar om kärleken kommer bestå när den första djupa dippen kommer eller när truppens uppenbara luckor visar sig i tabellen.
Jag kanske är onödigt motvalls men nog har jag lite svårt för den oerhörda kärlek som riktas mot årets trupp via sociala medier med utgångspunkt i att den skulle ha något särskilt, något som inte funnits förut, någon slags kämpaglöd eller krigarmentalitet som senare års trupper saknat. Jag kategoriserar det i samma fack som "hellre ett lag med masar i division 3 än..." eller den nostalgi som finns för åren i Allsvenskan. Jag undrar om kärleken kommer bestå när den första djupa dippen kommer eller när truppens uppenbara luckor visar sig i tabellen.
Oerhört svårt att förstå hur man kan gilla när det går bra med unga spelare från egen plantskola
Avd. Hellre åka ur med 3000 matcher NHL-rutin än att slåss om slutspelsplats med billig trupp.
-Ben Hogan
Oerhört svårt att förstå hur man kan gilla när det går bra med unga spelare från egen plantskola
Avd. Hellre åka ur med 3000 matcher NHL-rutin än att slåss om slutspelsplats med billig trupp.
En del av Superstars mer prominenta X-krigare hör ju absolut till den skara som Witthenstein nämner. Men klart att den viljan och det sätt man spelar på i år är både underhållande och vansinnigt, i en skön förening. Lätt att älska och lika lätt att förbanna, beroende på utgång
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
En del av Superstars mer prominenta X-krigare hör ju absolut till den skara som Witthenstein nämner.
Jag har ju den stora förmånen att inte behöva ha sociala medier. Så jag slipper läsa alla dumheter som skrivs där. Jag stillar den abstinensen genom att läsa här istället ibland mina egna alster....
-Ben Hogan
Det har jag aldrig hävdat att jag inte gör. Jag gillar alla trupper som vinner och presterar. En extra bonus så klart om laget överpresterar något, det är vi ju bortskämda med. Men denna trupp kommer INTE gå till slutspel. Lite löjligt att få kåtslag över en trupp efter fem matcher för att den uppvisar en viss ungdomlig entusiasm. Jag hoppas alla är lika entusiastiska när det vänder. (Å andra sidan, hardcore Superstars ser oss ju hellre i Allsvenskan med en sån trupp, så vem vet).
En del av Superstars mer prominenta X-krigare hör ju absolut till den skara som Witthenstein nämner.
Jag har ju den stora förmånen att inte behöva ha sociala medier. Så jag slipper läsa alla dumheter som skrivs där. Jag stillar den abstinensen genom att läsa här istället ibland mina egna alster....
Klokt Gösen. Jag uppvisar ett jävla skadebeteende och tillbringar alldeles för mycket tid där. Till viss del behöver jag det iofs, å yrkets vägnar. Men X, det är ett veritabelt träsk, varken mer eller mindre.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Det har jag aldrig hävdat att jag inte gör. Jag gillar alla trupper som vinner och presterar. En extra bonus så klart om laget överpresterar något, det är vi ju bortskämda med. Men denna trupp kommer INTE gå till slutspel. Lite löjligt att få kåtslag över en trupp efter fem matcher för att den uppvisar en viss ungdomlig entusiasm. Jag hoppas alla är lika entusiastiska när det vänder. (Å andra sidan, hardcore Superstars ser oss ju hellre i Allsvenskan med en sån trupp, så vem vet).
Ta ett djupt andetag och gör som jag. Jag räknar ner till 21 vinster då är vi på säker mark.
Men ja du har helt rätt i att just nu är det en djävla hype över laget och juniorer. Det kommer gå rakt ner tillslut och då kommer knivarna fram och vi inser att allt ryggdunkande tidigare bara var ett sätt att hitta den rätta punkten för kniven att sitta.
Men vi kan inte göra mer än att sitta och åka med på berg och dalbanan LIF.
Älskar att laborera med laguppställningar. Nu när juniorerna kommer in och ”ställer till det” så vill jag ställa upp forwards såhär om och när alla är friska samt om junisarna fortsätter på inslagen väg:
Jag är positivt överraskad av prestationen så här långt men likt Wittgenstein så tror jag att vi kommer dippa ordentligt när vi kommer en bit in i serien. Påminner mig om att Oskarshamn faktiskt ledde serien strax innan jul två säsonger i rad men fick kvala till våren.
Det även jag stör mig på är villfarelsen att spelare som Zaki Crookes och Tinus Luc Koblar kommer får publiken att vallfärda till arenan oavsett resultat, främst från vissa supporterprofiler och proffstyckare.
Men det resonemanget så skulle J20 sälja ut arenan match efter match men så är det självfallet inte.
Om det dippar och vi börjar fightas runt kvalstrecket så kommer det eka tomt på läktarna oavsett vilka spelare som står där nere på isen. Resultatet kommer alltid vara det som avgör om man ska ta sig tid och råd att besöka en hockeymatch.
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P