- Ett hockeyallsvenskt Leksand bör spela i endast vitt och blått. Det gyllene gula är förbehållet SHL-spel och ska inte smutsas ner i andradivisionen. Designen måste dock ses över och gärna vara innovativ. Vi kan inte åka runt och se ut som Karlskoga (som väl inte tar steget upp i SHL i år heller).
Va fan är det jag läser!? Ska vi ha en chans att gå upp så ska det gula vara kvar. Vitt och blått förknippar jag med ökenvandringen under 10-talet.
Tyst i två dygn - men nu började det storma över Gula havet.
- Ett hockeyallsvenskt Leksand bör spela i endast vitt och blått. Det gyllene gula är förbehållet SHL-spel och ska inte smutsas ner i andradivisionen. Designen måste dock ses över och gärna vara innovativ. Vi kan inte åka runt och se ut som Karlskoga (som väl inte tar steget upp i SHL i år heller).
Va fan är det jag läser!? Ska vi ha en chans att gå upp så ska det gula vara kvar. Vitt och blått förknippar jag med ökenvandringen under 10-talet.
Tyst i två dygn - men nu började det storma över Gula havet.
Vore bättre om det klantarsel som färglagt årets tröjor kom ihåg att ta bort den där jävla maskeringstejpen.
HIFK (med Roman Vopat och Ladislav Benysek) - TPS (med Antti Hulkkonen och Mikko Rautee)
Hulkkonen i bild inför tekning, pucken släpps och hamnar sedermera hos Rautee, som från sin position bakom mål spelar fram till 3-3. Två månader senare presenteras han av Leksands IF.