Fjodor skrev: tor 19 dec 2024, 17:12
Spännande att få se Zaki i detta sammanhang. Alla skador har iallafall inneburit att flera juniorer får känna på hetluften, kul!
Lyytinen??? Skadad eller petad?
Tänker detsamma. Zaki, kul!
Lyytinen har man ju inte hört ett knäpp om…
Slog mig att två andra alternativ kan vara sjuk eller familjeangelägenhet.
Han sågs på Hemköp igår utan att halta.
Petad är nog inte så troligt däremot.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
Wiborg skrev: tor 19 dec 2024, 06:05
Matchdag! Äntligen!
Ner och städa av bara så vi får fira jul med segersvit påbörjad!
Hehe, äntligen är inget ord jag skulle använda. Tycker de här uppehållen är trevliga, man kan hålla på med annat och slippa vara förbannad på hockeyn .
Sen ligger den här matchen onödigt inklämd, kunde väl haft uppehållet till den 26:e och inte sprängt in en omgång. Speciellt när vi har en diger frånvarolista…
Men, kul att se nya junisar kliva in i hetluften. Tror dock inte på några poäng ikväll i denna superviktiga fajt. Vi riskerar tyvärr att halka in rejält i bottenstriden om vi inte vänder skutan snart.
Otroligt svårt att veta vad man ska förvänta sig… vi rosar väl oftast inte marknaden efter ett uppehåll, även om man ibland överraskat….men det drar ihop sig. När man snackar bottenstrid på TV så syns LIF i grafiken. Inget man vill ha md sig över jul.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Sådana interference sker ju fan ständigt utan åtgärd. Men här trillar han pga av sin egen obalans och då blåser domaren. Uselt av domaren! Jämför med alla fasthållningar på Lang men där han inte trillar/lägger sig.
Den största anledningen till att jag uppskattar speluppehåll o vår o sommar utan hockey är att man slipper bli tokförbannad på dessa genomusla män i randigt med pipa….