Men hur lång tid ska det ta?!

Men hur lång tid ska det ta?!
Det blir ingen propaganda, men det är viktigt att bakgrundsinfon och frågeställningen blir korrekt. Ni får ge er till tåls.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Wittgenstein skrev: ons 29 jul 2026, 20:39Det blir ingen propaganda, men det är viktigt att bakgrundsinfon och frågeställningen blir korrekt. Ni får ge er till tåls.
Fair enough. Ambitiöst ska det vara. Låt det gula passera revy 1973-2026.
Nya byxorna saknar gul kant.
Så peterband är ok men inte gult. Ur led är tiden.
Masen skrinnar in i bild i bakgrunden som en öppen protest.
Väldigt blåvita byxor och damasker. Nu har jag iofs inget minne av hur dom såg ut förra året, om det bara var tröjorna som hade gult.
Ludde skrev: tor 06 aug 2026, 17:44Väldigt blåvita byxor och damasker. Nu har jag iofs inget minne av hur dom såg ut förra året, om det bara var tröjorna som hade gult.
Nej, det var gult lite överallt. Det är utan tvekan så att det gula fasas ut. Vi får kämpa vidare i opposition.
Wittgenstein skrev: tor 06 aug 2026, 18:40Ludde skrev: tor 06 aug 2026, 17:44Väldigt blåvita byxor och damasker. Nu har jag iofs inget minne av hur dom såg ut förra året, om det bara var tröjorna som hade gult.
Nej, det var gult lite överallt. Det är utan tvekan så att det gula fasas ut. Vi får kämpa vidare i opposition.
Jag som saknar både minne och intresse för kläder och stil om du så vill, tänker nog ändå att både träningsställ och försäsongsställ var utan gult.
Vad jag baserar det på är en vag förnimmelse av samma nervösa drogabstinens från dig vid samma tidpunkt förra året. Och året innan det. Och året innan det.
I'm the man with a fork in a world of soup
Gösen skrev: tor 06 aug 2026, 18:47Jag som saknar både minne och intresse för kläder och stil om du så vill, tänker nog ändå att både träningsställ och försäsongsställ var utan gult.
Vad jag baserar det på är en vag förnimmelse av samma nervösa drogabstinens från dig vid samma tidpunkt förra året. Och året innan det. Och året innan det.
Du har inte fel i sak, men detta år har jag nog fog för min oro.
Att det gula är väck på målvaktshjälmarna är ett indicium.
Försäsongströjan ser jäkligt stilig ut! Fina gula detaljer.
Einar Berg skrev: tor 06 aug 2026, 19:49Försäsongströjan ser jäkligt stilig ut! Fina gula detaljer.
Retas du?
Kul med gult, men ful tröja