CMB skrev: Idag, 21:24Östman spelade bort sanslöst många puckar. Ändå matchades han frekvent av Hedberg.
Hedberg, han har väl en masterplan som vi vanliga dödliga inte förstår.
CMB skrev: Idag, 21:24Östman spelade bort sanslöst många puckar. Ändå matchades han frekvent av Hedberg.
Hedberg, han har väl en masterplan som vi vanliga dödliga inte förstår.
Synd att vi toppade formen 10 matcher för tidigt i onödan.
Korven skrev: Idag, 21:23Nej.. jag ser inte hur det här ska sluta lyckligt. Vi kommer inte vinna 4 av 5.
Nej. Jag blev inte imponerad av detta. Its over!
Först till 4 dock så ska spelas om det, men nej. Hedberg och Pajens anställning var det som fick oss ner i HA till slut..
LIF kan vända detta. (editerat, censur tills vidare). Kom igen LIF!!!!
Vem ska kunna få det här gänget att tro att detta går att vända?
Ta in brandmannen som konsult!?
Så väntat. Borde lagt 10000 på HV som vinnare i matchserien som jag tänkte. Nöjde mig med 3000, lättförtjänta pengar, tyvärr.
Vi har lika stor chans som en snöboll i helvetet att vända detta. Vi tar ev en hemma för att skjuta upp nådastöten en match. 4-1 till HV.
Vi i är i alla fall bäst på en sak - att hitta sätt att förlora.
Stjärnan skrev: Idag, 21:25Korven skrev: Idag, 21:23Nej.. jag ser inte hur det här ska sluta lyckligt. Vi kommer inte vinna 4 av 5.
Först till 4 dock så ska spelas om det, men nej. Hedberg och Pajens anställning var det som fick oss ner i HA till slut..
Det som fick ner oss var ekonomin och den fullständigt befängda idén om att man kan ställa upp med ett budgetlag i en serien som SHL. Med risk att låta som Lillgud men med en bättre målvakt från första omgången hade vi inte hamnat här.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Att segra är banalt.
Jag anser i alla fall att chansen är större nu än när vi gick upp mot MoDo.
Wittgenstein skrev: Idag, 21:34Stjärnan skrev: Idag, 21:25Korven skrev: Idag, 21:23Nej.. jag ser inte hur det här ska sluta lyckligt. Vi kommer inte vinna 4 av 5.
Först till 4 dock så ska spelas om det, men nej. Hedberg och Pajens anställning var det som fick oss ner i HA till slut..Det som fick ner oss var ekonomin och den fullständigt befängda idén om att man kan ställa upp med ett budgetlag i en serien som SHL. Med risk att låta som Lillgud men med en bättre målvakt från första omgången hade vi inte hamnat här.
Det var ett högt spel från Tjomme. Som sprack likt ett troll i eftermiddagsolen längs Siljans strand.
samtidigt små marginaler....är ju inte lönt med lala dessa "tänk om..." men...En hel Gidlöf under hösten? En hel Linkan? Vad var oddsen att MAx, Caito och Peter alla skulle göra typ sina sämsta säsonger i karriären?
de enda possitiva är väl Koblar, Kaderli och Strandell? Och sen, kanske det största sänket v alla, TJ´s handlingsförlamning när man såg vart åt det barkade.
Stängde av hyfsat snabbt efter matchen, orkade inte med att höra och se intervjuerna. Men jag har samlat mig nu, måste höra vad Hedberg säger, och vilket intryck han tar med sig in till spelarna framåt. Kom igen LIF, vinn!!!
Piggelin skrev: Idag, 21:43Jag anser i alla fall att chansen är större nu än när vi gick upp mot MoDo.
Då kom vi underifrån, var gigantiskt nederlagstippat och hade absolut ingenting att förlora. Nu riskerar vi i värsta fall att hela föreningen går under och får börja om i gärdsgårdsserien eller i bästa fall ett långt liv i HA med spännande matcher.
Så bortsett från den sportsliga biten så kunde inte förutsättningar vara mer annorlunda (läs värre).
CMB skrev: För 58 minuter sedan.Stängde av hyfsat snabbt efter matchen, orkade inte med att höra och se intervjuerna. Men jag har samlat mig nu, måste höra vad Hedberg säger, och vilket intryck han tar med sig in till spelarna framåt. Kom igen LIF, vinn!!!
Jag stängde av vid 3-1 av borgafjanten.. förstod av det jag såg att detta inte skulle bära frukt. Vi är lite för dåliga helt enkelt men har chansen hemma.
Så det ska spelas om det som sagt… men kommer inte röcka blir min spådom..
Min spådom: LIF avgör detta hemma i match 6 söndag 29 mars.
I morgon är jag beredd att hålla med dig. Men i morgon är en annan dag. Idag tänker jag deppa. Och vägra tro. För det finns i sanningens namn inte mycket att tro på med våra jokrar i båset.
Men i morgon kommer hoppet åter krypande. Seger hemma och en borta är vad som krävs. Idag omöjligt scenario. I morgon fullt möjligt.
Och.. elefanten i rummet. Ska vi inte byta målvakt nu. Filip är inte det jag hade trott.
Det är nog inte Gidlöf heller… men jag vet inte. Är ambivalent i detta nu.