Är det dålig is? Pucken studsar och spelare stuper
Sämst is av alla verkar Vejdemo ha. Varenda gång han har pucken så schabblas den bort,
Starkt av Karlberg att få till en kontring och utvisning mot sig från ett halvt friläge. Har sagt det förut, men hans säsonginledning är direkt svag (kryddad med många "dåliga" tvåor). Ser inte hur han tar en plats från tex Crookes.
Är det dålig is? Pucken studsar och spelare stuper
Sämst is av alla verkar Vejdemo ha. Varenda gång han har pucken så schabblas den bort,
Starkt av Karlberg att få till en kontring och utvisning mot sig från ett halvt friläge. Har sagt det förut, men hans säsonginledning är direkt svag (kryddad med många "dåliga" tvåor). Ser inte hur han tar en plats från tex Crookes.
Jag håller helt med. Tycker inte han platsar i det här laget
Tycker Vejdemo gjorde en rätt bra period. Första 10 i vart fall. Åkte på rätt ytor, med fart och fysiskt spel. Sen är han kanske inte den puckskickligaste spelaren vi har. Men plötsligt händer det.
“Golf is a game of bad shots. The one with the best bad shots win. ”
-Ben Hogan
Tycker Vejdemo gjorde en rätt bra period. Första 10 i vart fall. Åkte på rätt ytor, med fart och fysiskt spel. Sen är han kanske inte den puckskickligaste spelaren vi har. Men plötsligt händer det.
Jag håller med. Han gör mer rätt i år än förra året i alla fall. Men behöver få med sig några procent till i varje situation.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Karlberg har fart o är rivig. Och hygglig bössa. Men tyvärr mer opolerad än en okläckt junior. Känslan är att han är rätt svår o spela med också och gör knappast sina medspelare bättre är känslan.
Så han borde få svårt o ta en startplats när/om vi är helt skadefria.
Jag håller med. Han gör mer rätt i år än förra året i alla fall. Men behöver få med sig några procent till i varje situation.
Absolut. Men måste vara ligans svagaste "1a-center"? Med råge..