Ludde skrev: ↑tor 28 sep 2023, 18:47
Mantas i mål enligt både swehockey och TV4
Logiskt kan jag tycka. Förstavalet. Filip kommer få sina matcher, men det sk mer till för att sno förstaspaden. Och BH’s syn på hur man matchar målvakter känner vi alla till. Rätt eller fel låter jag vara osagt.
Tänkte redan efter matchen mot Linköping att efter en sån debut så vore det bra om han fick sitta en match och smälta den matchen. Vore ju hemskt att göra en sån match och ställas idag med helt orimliga krav på sig och göra en skitmatch.
Han få fler chanser och förväntningarna får sjunka litegrann.
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P
Jag antar att de flesta av oss ser denna match som relativt sett säkrare än bortamatchen mot FBK på lördag. Får vi se Larsson i målet på lördag istället? ("må det bära eller brista")
Mats_ume skrev: ↑tor 28 sep 2023, 18:59
Jag antar att de flesta av oss ser denna match som relativt sett säkrare än bortamatchen mot FBK på lördag. Får vi se Larsson i målet på lördag istället? ("må det bära eller brista")
Ja men det är väl ingen dum tanke? Nolla nummer 2 på lördag, perfekt plan.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Mats_ume skrev: ↑tor 28 sep 2023, 18:59
Det tror inte jag. Det blir Mantas mot FBK också.
Många lever med en sådan förbluffande rutin, att det är svårt att tro de lever för första gången.