VAD ser ni hos Hrivik? Ni som säger att han försöker ju iaf, eller han gör mycket bra utan pucken? Jag ser bara att han har puckkontroll som en div2-spelare. Det har han haft hela säsongen, och förra. Nästan som han är rädd för pucken.
bender skrev: tor 21 nov 2024, 20:50
VAD ser ni hos Hrivik? Ni som säger att han försöker ju iaf, eller han gör mycket bra utan pucken? Jag ser bara att han har puckkontroll som en div2-spelare. Det har han haft hela säsongen, och förra. Nästan som han är rädd för pucken.
Idag? Ingenting.
Annars kan han leverera nån passning, vinna nån puck. Inte i paritet med lönekuvertet men nåt i alla fall.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Vi gick ju in i säsongen med en tunn forwardstrupp men har haft det lugnt med skador hittills. Men att få tre spelare av den klassen skadade…, det vi spelar med nu håller inte.
De senaste säsongerna har vi lyft oss när vi fått skador men då har vi haft bredare trupp o bättre ”sista spelare”.
Hoppas verkligen att en eller två är tillbaka redan till helgen. Nu har vi tätt matchande o då måste vi ha mer att komma med än detta.