Aagaard möjligtvis annars tror jag vi ska hålla oss borta.Stjärnan skrev: tis 25 mar 2025, 20:39 Modo hade behövt en reducerintablett i andra perioden för att kunna ge det en ärlig chans.
Nu är det snart över. Finns ju inget som talar för att de ska kunna göra tre eller fyra mål ikväll. De räcker inte till helt enkelt.
Det finns väl ingen därifrån som skulle passa oss? Woods? Nej, för liten för det TJ vill bygga in tror jag.
Kval 2025: Modo - HV71
-
Re: Kval 2025: Modo - HV71
-
Instämmer. Jag är inte övertygad om att vi bör leta spelare i det lag som degraderas. Jag tror mer på strategin att hitta spelare i bättre lag som letar efter större roller. Exempelvis M. Westfält.harfager skrev: tis 25 mar 2025, 20:59Aagaard möjligtvis annars tror jag vi ska hålla oss borta.Stjärnan skrev: tis 25 mar 2025, 20:39 Modo hade behövt en reducerintablett i andra perioden för att kunna ge det en ärlig chans.
Nu är det snart över. Finns ju inget som talar för att de ska kunna göra tre eller fyra mål ikväll. De räcker inte till helt enkelt.
Det finns väl ingen därifrån som skulle passa oss? Woods? Nej, för liten för det TJ vill bygga in tror jag.
-
Gillar mycket i Aagaards spel. En typ som saknas i Leksands lagbygge.
-
Jag gillar också det jag sett av honom, sedan är ju frågan om inte han spelat till sig en lite för stor prislapp?
Pain is temporary, glory is forever
-
Modo visar hur svårt det är att etablera sig i SHL. Till skillnad från Wennerholm så tror jag att Modos ökenvandring kan bli lång.
Tror ni Leksands IF har "krisplan" för ett scenario där herrlaget blir nedflyttade? Utifrån hur kontrakten skrivs så tycks det knappast så. Då hotet från strecket alltid finns där borde det finnas en plan för hur verksamheten ska klara av en sådan kalldusch. Men kanske är samtliga upptagna med aktiviter i sandlådan.
Tror ni Leksands IF har "krisplan" för ett scenario där herrlaget blir nedflyttade? Utifrån hur kontrakten skrivs så tycks det knappast så. Då hotet från strecket alltid finns där borde det finnas en plan för hur verksamheten ska klara av en sådan kalldusch. Men kanske är samtliga upptagna med aktiviter i sandlådan.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.