Wittgenstein skrev: tis 30 dec 2025, 19:51Gösen skrev: tis 30 dec 2025, 19:50En formtabell ska inte räknas i 12 matcher.
Den ska räknas de senaste fem.
Vid vinst ligger vi 4-7 och snittar 1,6.Ok. Hur ligger vi till vid förlust?
12a.
Wittgenstein skrev: tis 30 dec 2025, 19:51Gösen skrev: tis 30 dec 2025, 19:50En formtabell ska inte räknas i 12 matcher.
12a.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Gösen skrev: tis 30 dec 2025, 19:52Wittgenstein skrev: tis 30 dec 2025, 19:51Gösen skrev: tis 30 dec 2025, 19:50En formtabell ska inte räknas i 12 matcher.
12a.
Kanske
men det räcker inte.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Sniper skrev: tis 30 dec 2025, 19:51Jag spår scenförändring.
Dock vågar jag inte sia om vi förvaltar målchanserna eller ej.
Men om jag ska våga mig på en gissning: ja, det gör vi.
Ja för sjutton, tränarna dyrkade upp låset och styrde upp attackviljan. Kom igen LIF, till attack!
Och där kom 0-2... ![]()
Nä men bra puck i mittzon, Kalle.
Tack och gonatt.
Men va fan, detta går att vända, kom igen LIF och skjut högt!
Jag suddade ut allt jag hade skrivit.
Jag orkar inte se det här nå mer.
Vi ses.
Glöm. Det.
Runntur skrev: tis 30 dec 2025, 19:56Jag suddade ut allt jag hade skrivit.
Vi ses.
Så är känslan.
Blir väl jag och CMB som står kvar på barrikaden säsongen ut. Med Sniper och Klas som tittar över kanten från varsin stege. ![]()
Men blir det kval så är ju det spännande! Äntligen något nytt.
Men först så vinner vi ikväll!!
Gösen skrev: tis 30 dec 2025, 20:00Runntur skrev: tis 30 dec 2025, 19:56Jag suddade ut allt jag hade skrivit.
Vi ses.
Så är känslan.
Blir väl jag och CMB som står kvar på barrikaden säsongen ut. Med Sniper och Klas som tittar över kanten från varsin stege.
Jag lider av svårt självskadebeteende så kommer väl sitta här och skriva fula ord säsongen ut…
Mitt ord än så länge är. Vi är för tunna. Lätta lixom. Får inte det där trycket.
Att Nolan inte är nån blixt på skridskorna är en sak, men att den försämras så snabbt efter 20 sekunder in i ett byte är värre. Hur uselt tränad är han (eller var han när han kom och att det är att han är nedtränad som syns nu)??
Ska man vara lätt och bra så får för katten passningarna sitta.
Klas skrev: tis 30 dec 2025, 20:01Gösen skrev: tis 30 dec 2025, 20:00Runntur skrev: tis 30 dec 2025, 19:56Jag suddade ut allt jag hade skrivit.
Vi ses.
Så är känslan.
Blir väl jag och CMB som står kvar på barrikaden säsongen ut. Med Sniper och Klas som tittar över kanten från varsin stege.
Jag lider av svårt självskadebeteende så kommer väl sitta här och skriva fula ord säsongen ut…
Tillsammans är vi starka!