Gösen skrev: Igår, 20:08Varför har man såna höga förväntningar på honom? Vad vet ni som jag missat totalt?
Vet knappt vem han är..
Man såg glimtar förra säsongen.
Intressanta stats också. En målskytt. Bara en sån sak…
Gösen skrev: Igår, 20:08Varför har man såna höga förväntningar på honom? Vad vet ni som jag missat totalt?
Vet knappt vem han är..
Man såg glimtar förra säsongen.
Slagskott från blå. Tomas Nord-vibbar. ![]()
Vet knappt vem han är..
Precis. En vandringssägen säger att han är duktig på att göra mål på seniornivå också...
Känns ändå inte hopplöst detta. Frågan är hur väl Viggo steppar upp. Han är bra sin unga ålder till trots och vissa juniormisstag sker ibland. Reducerin nu.
Får vi se en kvitterin också?
Aggeman skrev: Igår, 20:11Man såg glimtar förra säsongen.
Jag säger såklart varken bu eller bä. Men vad jag förstår är han dels ung och dessutom helt matchotränad.
Extremt kul såklart om han går in och blir frimärket som väger över vågen i kedja med Angle och Passolt. Men inget jag tror på utan flertalet matcher i tålamod.
I'm the man with a fork in a world of soup
Vårt PP har sett bättre och bättre ut. Fattas bara den sista millimetern nu..
En i ribban, en i stolpen.
Fortsätter vi bygga på det här, borde det vara ett vapen att räkna med framåt slutet av säsongen.
Stjärnan skrev: Igår, 20:12Känns ändå inte hopplöst detta. Frågan är hur väl Viggo steppar upp. Han är bra sin unga ålder till trots och vissa juniormisstag sker ibland. Reducerin nu.
Får vi se en kvitterin också?
Kvitterin 3,3 mg följt av Lednin 3,4 mg - mortlad och nedsköljd med ett glas glädjetårar.
Hög klubba uppe på axeln/huvudet på Lang i hans fribrytning borde väl ha resulterat i utvisning kan en tycka. Eller måste den just ta i ansiktet för att bli utvisning?
Stjärnan skrev: Igår, 20:26Hög klubba uppe på axeln/huvudet på Lang i hans fribrytning borde väl ha resulterat i utvisning kan en tycka. Eller måste den just ta i ansiktet för att bli utvisning?
Hade varit intressant om han filmat som en del Boforsare. Eller ja kan man kalla det filmning vid slag vid halsen?
Nåväl. Underläget kvarstod andra perioden men vi har knappat in ett mål och känns klart på G.
Viggo måste hålla tätt resten av matchen. Då vinner vi.
Tycker för övrigt McC gör en av sina bättre matcher ikväll för övrigt.
Stjärnan skrev: Igår, 20:33Nåväl. Underläget kvarstod andra perioden men vi har knappat in ett mål och känns klart på G.
Viggo måste hålla tätt resten av matchen. Då vinner vi.
Alternativt att vi i slutändan gör ett mål mer än dem.
I'm the man with a fork in a world of soup
Sniper skrev: Igår, 20:22Stjärnan skrev: Igår, 20:12Känns ändå inte hopplöst detta. Frågan är hur väl Viggo steppar upp. Han är bra sin unga ålder till trots och vissa juniormisstag sker ibland. Reducerin nu.
Får vi se en kvitterin också?Kvitterin 3,3 mg följt av Lednin 3,4 mg - mortlad och nedsköljd med ett glas glädjetårar.
Kan alltid uppleva Eymol 2.0mg när det gäller Karlskoga.
Målvakterna sviker ikväll.
Nu blir det dock tufft. Tur det är mycket kvar.