Ojoj, Red Bulls plånbok i ryggen, då blir ju till och med FBK att se som fattiglappar.. Dock föredrar jag ju vår Max oändligt långt före deras lite mindre karismatiske Max.
Gällande Sturup så kan jag egentligen inte säga mycket, förutom att här i sydvästra småland blåser det riktigt ordentligt stundtals idag (hade nästan svårt att hålla mig på rätt sida vägen med motorcykeln påväg till jobbet idag), så visst känns det som att det finns risk för vindar i skåne. Men förhoppningsvis blir den snabbaste vinden i skåne idag, den med efternamnet Véronneau och att han lämnar en sol skinande över oss Leksingar till långt inpå torsdagsnatten!
Bör väl bli så att Unger får kampera med Östman och Ash i tredje, och Zacke går center med Eljas och Karlberg i fjärde. Olhans-Lind har en viss tyngd i sitt spel som skulle passa bättre i en fjärdelina, tror dock att det ändå blir han som får flytta på sig.
Aggeman skrev: tor 12 okt 2023, 11:36
Bör väl bli så att Unger får kampera med Östman och Ash i tredje, och Zacke går center med Eljas och Karlberg i fjärde. Olhans-Lind har en viss tyngd i sitt spel som skulle passa bättre i en fjärdelina, tror dock att det ändå blir han som får flytta på sig.
Ser det på samma sätt, skulle verkligen vilja se Olhans gå före Karlberg, den senare spelar med väldigt dåligt självförtroende. Ser inte mycket som stämmer. Ohlhans mycket mer stabil i sitt spel inte bara i fysiken.
FUS blir otroligt rolig att följa nu!
Sedan, tycker inte att Hrivik och Kjell-Erik ska spela tillsammans men det hade samtidigt varit väldigt roligt att se Vejdemo centra på Hriviks plats.
Ställbergarn skrev: tor 12 okt 2023, 10:56
Ojoj, Red Bulls plånbok i ryggen, då blir ju till och med FBK att se som fattiglappar.. Dock föredrar jag ju vår Max oändligt långt före deras lite mindre karismatiske Max.
Gällande Sturup så kan jag egentligen inte säga mycket, förutom att här i sydvästra småland blåser det riktigt ordentligt stundtals idag (hade nästan svårt att hålla mig på rätt sida vägen med motorcykeln påväg till jobbet idag), så visst känns det som att det finns risk för vindar i skåne. Men förhoppningsvis blir den snabbaste vinden i skåne idag, den med efternamnet Véronneau och att han lämnar en sol skinande över oss Leksingar till långt inpå torsdagsnatten!
Ja ser ut att bli en blåsig approach för turboproppen beroende på tidpunkt. TAF för Sturup:
Innebär temporärt mellan kl 11 och 17 har vi 15 knop (7-8 m/sek) med kastvindar runt 25 knop (12-13 m/sek)
Vinden rakt från väst dessutom så blir en fin utmaning, men om nu Elvenes skulle läsa här så kan han vara lugn, flygrädd som han är. Det är inga problem.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Mats_ume skrev: tor 12 okt 2023, 17:52
Var är Mantas då?
Hemma och snorar i soffan.
"En som saknades helt på onsdagsträningen var Mantas Armalis som uppgavs vara sjuk på onsdagen.
Filip Larsson har dock gjort det bra i Leksandsmålet på slutet och lär stå mot Malmö."
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
Var är Mantas då?
Han har tvättstugan.
Nej det har han nog inte.
Men jag har (igen).
Hela kvällen denna gång.
Så det riskerar att bli många missade matchsekvenser för mig i kväll.
Var är Mantas då?
Han har tvättstugan.
Nej det har han nog inte.
Men jag har (igen).
Hela kvällen denna gång.
Så det riskerar att bli många missade matchsekvenser för mig i kväll.