SteveY skrev: Idag, 07:19Knuts är nyopererad och rehabiliteringen är runt 6 månader.
Så han kan vi räkna bort.
MK in snart då
SteveY skrev: Idag, 07:19Knuts är nyopererad och rehabiliteringen är runt 6 månader.
Så han kan vi räkna bort.
MK in snart då
Folk dreglar över Kelleher...Marcus Nilsson snittar 1poäng per match så även i slutspelet och har +30 i +/- statistken, gubben var inne på endast 12 baklängesmål i 5 mot 5. Otroligt smart spelare, han och Max hade kunnat bli godis tillsammans.
Eller Cehlarik och/eller Veronneau.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Att segra är banalt.
syd b. skrev: Idag, 08:31Folk dreglar över Kelleher...Marcus Nilsson snittar 1poäng per match så även i slutspelet och har +30 i +/- statistken, gubben var inne på endast 12 baklängesmål i 5 mot 5. Otroligt smart spelare, han och Max hade kunnat bli godis tillsammans.
Större chans att Max och Lilliz lirar ihop i Löven, isåfall. Han följer med dom upp, tror jag.
Lampa skrev: Idag, 08:35syd b. skrev: Idag, 08:31Folk dreglar över Kelleher...Marcus Nilsson snittar 1poäng per match så även i slutspelet och har +30 i +/- statistken, gubben var inne på endast 12 baklängesmål i 5 mot 5. Otroligt smart spelare, han och Max hade kunnat bli godis tillsammans.
Större chans att Max och Lilliz lirar ihop i Löven, isåfall. Han följer med dom upp, tror jag.
Det har du rätt i, inte omöjligt att han gör det faktiskt.
Enligt Hockeynews var Leksand med och jagade AIKs Jesper Emanuelsson, som dock väljer Bikbok.
Lampa skrev: Idag, 10:34Enligt Hockeynews var Leksand med och jagade AIKs Jesper Emanuelsson, som dock väljer Bikbok.
Åherregud, vafan håller Leksand på med? Kan dom bokstavligt inte hitta bättre?
Lampa skrev: Idag, 10:34Enligt Hockeynews var Leksand med och jagade AIKs Jesper Emanuelsson, som dock väljer Bikbok.
Tror nog att det inte var någon större förlust..
Check out Jesper Emanuelsson on https://eliteprospects.com/player/34799 ... manuelsson
Framåt Masar!
lil'masen skrev: Idag, 10:59Lampa skrev: Idag, 10:34Enligt Hockeynews var Leksand med och jagade AIKs Jesper Emanuelsson, som dock väljer Bikbok.
Check out Jesper Emanuelsson on https://eliteprospects.com/player/34799 ... manuelsson
Fast vi kan inte förvänta oss att alla nyförvärv snittat 1p/match den gångna säsongen.
SteveY skrev: För 46 minuter sedan.lil'masen skrev: Idag, 10:59Lampa skrev: Idag, 10:34Enligt Hockeynews var Leksand med och jagade AIKs Jesper Emanuelsson, som dock väljer Bikbok.
Check out Jesper Emanuelsson on https://eliteprospects.com/player/34799 ... manuelssonFast vi kan inte förvänta oss att alla nyförvärv snittat 1p/match den gångna säsongen.
Nej det har du rätt i men menar bara att det kanske inte var hela världen att denna värvning inte gick vägen.
Framåt Masar!
Att man är intresserad av Emanuelsson säger mig att vi fått ett nej från antingen Mackan, Wiktor eller båda två. Emanuelsson är inte dålig, men inget för de två första kedjorna om man är någorlunda seriösa med att gå långt i HA slutspelet.
lil'masen skrev: För 31 minuter sedan.Nej det har du rätt i men menar bara att det kanske inte var hela världen att denna värvning inte gick vägen.
Ändå skrämmande att han valde BIK framför oss om det nu var så att vi verkligen ville ha honom
(med "vi" menar jag Ollas - inkludera inte mig i "vi").
Kuriosa: släckte SHL-drömmen för Björklöven i fjol - och ska nu spela för det lag vars SHL-dröm släcktes av Björklöven.