Det är väl ganska tydligt vad som är den stora bristen, dagen match avgörs helt av spelet i BP och PP och det är vi SÅ bedrövligt dåliga på, visst det finns andra brister också men detta är den så tydliga och stora bristen. Vi måste nog värva ihop en hel femma av hög kaliber för att få till det. Vore jag Tjomme skulle jag spara ihop fem mille på något sätt till slutet av mars och värva något lags samspelta och färdiga femma från Schweiz, finland eller något, att spela för oss i en månad. Det känns som enda chansen just nu :/
Hade vi kunnat stänga till på ett moget sätt i BP och nyttjat åtminstone något PP (hur många hade vi), så hade vi vunnit ikväll. Den känslan har dessutom förekommit i ett flertal matcher under säsongen.
Det är trist för en sån som Jon Knuts, efter allt han har gjort så ska han avsluta karriären med en degradering.
Vi skulle aldrig ha skickat iväg PZ och MK, de sa jag då och det står jag fast vid. Dom skulle behövts båda två.
MK skulle vi ju ha skeppat för länge sen. Z hade inte hjälpt oss nu. Vi hade behövt byta halva laget, och inte tagit in JH o Pajen som tränare. Det är div ett klass på allt i år.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Det är trist för en sån som Jon Knuts, efter allt han har gjort så ska han avsluta karriären med en degradering.
Vi skulle aldrig ha skickat iväg PZ och MK, de sa jag då och det står jag fast vid. Dom skulle behövts båda två.
MK skulle vi ju ha skeppat för länge sen. Z hade inte hjälpt oss nu. Vi hade behövt byta halva laget, och inte tagit in JH o Pajen som tränare. Det är div ett klass på allt i år.
Norén skulle varit kvar. PZ mest för tugget vid sidan av. Den stora förlusten var Elvenes som kunde tempoändra och assistera.
Tycker synd om både lag och tränare i år.
Mission impossible...
"When you’re going through hell, keep going"
W. Churchill