Bra gjort att få igång ett nytt fungerande forum!
Jag har hängt med i diskussionerna på superstars länge men inte kunnat lägga mig i eller bidra när jag känt det behovet.
Kanske inte blir någon storskribent, men emellanåt kan det bli något inlägg.
Julikalendern är inte julkalendern, så här öppnas sista luckan 19:e och inte 24:e. Varför 19:e? För att Leksandsfärjan begav sig ut på sin jungfrufärd 19:e. För hur många månader sedan?
Inte ska man bråka om småsaker, men att gult är fult håller jag, som bekant, inte med om! Vill därför ta tillfället i akt att berömma den gula banner som nu pryder färjan. Snyggt! Färjans överdel börjar allt mer likna den utformning och färg jag önskar på matchtröjornas axelpartier.
Inte ska man bråka om småsaker, men att gult är fult håller jag, som bekant, inte med om! Vill därför ta tillfället i akt att berömma den gula banner som nu pryder färjan. Snyggt! Färjans överdel börjar allt mer likna den utformning och färg jag önskar på matchtröjornas axelpartier.