Samma här. Jag skulle å andra sidan gärna se att man tog ut svängarna lite extra med tredjetröjan. Kanske inte i första hand genom att mixtra med färgerna, men kanske vara lite mer vågad när det kommer till designen. Men kanske "spelar man hellre i div 3 än spelar i Shl med nydesignade tröjor".Sniper skrev: lör 26 okt 2024, 15:23 Varifrån kom det blå på axlarna?
Himlen?
Gjorde hela skillnaden för mig.
* * *
Det var tur att jag såg laget på is innan länken i Wittgensteins inlägg ovan. Nu blev jag positivt överraskad. Tycker att tröjorna ser bättre ut i verkligheten än på bilderna.
Det betyder inte att jag helt plötsligt förespråkar blåvitt framför gult - men med tre ställ kan jag vara generös och tillåta en tröja med blått och vitt enbart.
Utfasningsnoja tänker jag inte börja göra förrän i maj-juni.
Matchtröjorna
-
Re: Matchtröjorna
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
Dags att ta inspiration av St.Louis Blues igen och låta nedan utgöra grund för nästkommande års tredjetröja. Jag hade iaf köpt den direkt!

Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
En tröja som den hade jag också köpt bums! Det gula gör så otroligt mycket för helheten.Wittgenstein skrev: ons 01 jan 2025, 16:29 Dags att ta inspiration av St.Louis Blues igen och låta nedan utgöra grund för nästkommande års tredjetröja. Jag hade iaf köpt den direkt!
![]()
-
Dessutom gav den en krosseger. På bortais.harfager skrev: ons 01 jan 2025, 16:46En tröja som den hade jag också köpt bums! Det gula gör så otroligt mycket för helheten.Wittgenstein skrev: ons 01 jan 2025, 16:29 Dags att ta inspiration av St.Louis Blues igen och låta nedan utgöra grund för nästkommande års tredjetröja. Jag hade iaf köpt den direkt!
![]()
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
-
- Kapten
Notera att alla färger (vit, blå, gul) är av varma nyanser. 

-
CMB?

Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
-
Jag är för tillfället ute på stan och justerar lite graffiti: