Souvenirer
-
Re: Souvenirer
Jag vill ha blinkande knätofsar i vitt och blått (kanske lite gult). Det hade kidsen kanske tyckt var skoj också, som en rolig grej.
- Ni har inte en challe
-
- Maskinchef
Tycker det är dåligt med storlekstabeller på shopsidan! https://shop.leksandsif.se/klader Har börjat leka lite hockey efter att inte stått på ett par griller på 40 år!
Men det var ju kul och "takterna" sitter i lite. Ny hjälm, skridskor och min första kompositklubba! Finns bra med istider för allmänheten här i Karlstad! Skulle bara vilja ha en LIF-Ziphood och utmana värmlänningarna... 
Frågan är vilken storlek man bör välja om man har cirka 107 i bröstmått?

-
Jämt så du vet att om man åker med en LIF-hoody på Norvalla så är det alltid fri skridsko slipning och övrig service man vill haPastis skrev: fre 20 dec 2024, 19:24 Tycker det är dåligt med storlekstabeller på shopsidan! https://shop.leksandsif.se/klader Har börjat leka lite hockey efter att inte stått på ett par griller på 40 år!Men det var ju kul och "takterna" sitter i lite. Ny hjälm, skridskor och min första kompositklubba! Finns bra med istider för allmänheten här i Karlstad! Skulle bara vilja ha en LIF-Ziphood och utmana värmlänningarna...

Lat Värmlänning
-
Bröstmått?Pastis skrev: fre 20 dec 2024, 19:24 Tycker det är dåligt med storlekstabeller på shopsidan! https://shop.leksandsif.se/klader Har börjat leka lite hockey efter att inte stått på ett par griller på 40 år!Men det var ju kul och "takterna" sitter i lite. Ny hjälm, skridskor och min första kompositklubba! Finns bra med istider för allmänheten här i Karlstad! Skulle bara vilja ha en LIF-Ziphood och utmana värmlänningarna...
50+ man här som inte ens visste att det är en faktor vid klädköp.
Mer än när man som ung och viral köpte underkläder i present till sig själv till sin flickvän.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
-
Gösen Gösen Gösen...nu avslöjade du lite för mycket om dina fetischer.Gösen skrev: lör 21 dec 2024, 08:23 ...när man som ung och viral köpte underkläder i present till sig själv till sin flickvän.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
Viral? Viril? Virrig? 

-
Räknas ett inlägg som viralt om det citerats två gånger? Jag vill tro det.
Och kunde man bli viral på 80-talet utan att ha en virusinfektion?
#vital
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
-
- Maskinchef
Leksing i vargaland skrev: fre 20 dec 2024, 23:42Jämt så du vet att om man åker med en LIF-hoody på Norvalla så är det alltid fri skridsko slipning och övrig service man vill haPastis skrev: fre 20 dec 2024, 19:24 Tycker det är dåligt med storlekstabeller på shopsidan! https://shop.leksandsif.se/klader Har börjat leka lite hockey efter att inte stått på ett par griller på 40 år!Men det var ju kul och "takterna" sitter i lite. Ny hjälm, skridskor och min första kompositklubba! Finns bra med istider för allmänheten här i Karlstad! Skulle bara vilja ha en LIF-Ziphood och utmana värmlänningarna...
Frågan är vilken storlek man bör välja om man har cirka 107 i bröstmått?![]()
![]()

-
- Maskinchef
Gösen skrev: lör 21 dec 2024, 08:23Bröstmått?Pastis skrev: fre 20 dec 2024, 19:24 Tycker det är dåligt med storlekstabeller på shopsidan! https://shop.leksandsif.se/klader Har börjat leka lite hockey efter att inte stått på ett par griller på 40 år!Men det var ju kul och "takterna" sitter i lite. Ny hjälm, skridskor och min första kompositklubba! Finns bra med istider för allmänheten här i Karlstad! Skulle bara vilja ha en LIF-Ziphood och utmana värmlänningarna...
Mer än när man som ung och viral köpte underkläder i present till sig själv till sin flickvän.

-
Definitivt vital för forumet <3Gösen skrev: lör 21 dec 2024, 11:17Räknas ett inlägg som viralt om det citerats två gånger? Jag vill tro det.
Och kunde man bli viral på 80-talet utan att ha en virusinfektion?
#vital
-
Tingavalla är till för Bandy, Löfbergs är djävulens påfund, Norvalla är hockeyns hem i Värmland (nej Arvika har jag inte glömt)Pastis skrev: lör 21 dec 2024, 12:53Leksing i vargaland skrev: fre 20 dec 2024, 23:42Jämt så du vet att om man åker med en LIF-hoody på Norvalla så är det alltid fri skridsko slipning och övrig service man vill haPastis skrev: fre 20 dec 2024, 19:24 Tycker det är dåligt med storlekstabeller på shopsidan! https://shop.leksandsif.se/klader Har börjat leka lite hockey efter att inte stått på ett par griller på 40 år!Men det var ju kul och "takterna" sitter i lite. Ny hjälm, skridskor och min första kompositklubba! Finns bra med istider för allmänheten här i Karlstad! Skulle bara vilja ha en LIF-Ziphood och utmana värmlänningarna...
Frågan är vilken storlek man bör välja om man har cirka 107 i bröstmått?![]()
![]()
det var som tusan! Har ännu bara varit på Tingvalla och Löfbergs arena, men måste naturligtvis testa Norvalla någon dag!
Om du ser en grå skäggig surmulen matrialare på Norvalla så är det bara att komma fram
Lat Värmlänning
-
Jag fick två "merch" t-shirts i julklapp som båda var i samma storlek, den ena kändes som ett tält och den andra var perfekt. Tycker det där med storlekar är ett enda stort lotteri.Pastis skrev: lör 21 dec 2024, 12:57Gösen skrev: lör 21 dec 2024, 08:23Bröstmått?Pastis skrev: fre 20 dec 2024, 19:24 Tycker det är dåligt med storlekstabeller på shopsidan! https://shop.leksandsif.se/klader Har börjat leka lite hockey efter att inte stått på ett par griller på 40 år!Men det var ju kul och "takterna" sitter i lite. Ny hjälm, skridskor och min första kompositklubba! Finns bra med istider för allmänheten här i Karlstad! Skulle bara vilja ha en LIF-Ziphood och utmana värmlänningarna...
Mer än när man som ung och viral köpte underkläder i present till sig själv till sin flickvän.bröstvidd då!
Det var enklare för, då köpte man XL eller XXL till sig själv och det passade. Idag är det oftast L eller XL men tycker storlekar varierar mera nu förtiden... eller är det dagsformen?
Pain is temporary, glory is forever
-
- Maskinchef
Tack, misstänkte det! Får stanna på Hemköp i Leksand någon gång när man har vägarna förbi och testa någon hoodie.Wiborg skrev: tor 02 jan 2025, 08:00Jag fick två "merch" t-shirts i julklapp som båda var i samma storlek, den ena kändes som ett tält och den andra var perfekt. Tycker det där med storlekar är ett enda stort lotteri.Pastis skrev: lör 21 dec 2024, 12:57Gösen skrev: lör 21 dec 2024, 08:23
Bröstmått?
Mer än när man som ung och viral köpte underkläder i present till sig själv till sin flickvän.bröstvidd då!
Det var enklare för, då köpte man XL eller XXL till sig själv och det passade. Idag är det oftast L eller XL men tycker storlekar varierar mera nu förtiden... eller är det dagsformen?