Så dåligt uppdaterat kring tre kronor generellt på nätet, inte konstigt att intresset där är = 0. Man vet inte ens om att det är turneringar som spelas hit och dit och absolut inte vilka som är uttagna. Såg på text-tv att Lang gjort mål, så han är ändå med, kul för honom. Nån mer? Nån A. Johansson hade fått 2 min utvisning? Är det våran Anton?
syd b. skrev: fre 08 nov 2024, 08:08
Så dåligt uppdaterat kring tre kronor generellt på nätet, inte konstigt att intresset där är = 0. Man vet inte ens om att det är turneringar som spelas hit och dit och absolut inte vilka som är uttagna. Såg på text-tv att Lang gjort mål, så han är ändå med, kul för honom. Nån mer? Nån A. Johansson hade fått 2 min utvisning? Är det våran Anton?
Kan bara hålla med. Finns ingen webbplats för Euro Hockey Tour som helhet. Och även om Viaplays sändningar är bättre än SVT:s så är SVT:s mer lättillgängliga av kända skäl.
Jag tror det var faktiskt Alexander Bard och Jan Söderqvist av alla personer som i Nätokraterna (2000) sade att framtidens viktigaste uppgift inte blir att producera ny information utan att kunna sovra i det överflöd av information som kommer finnas, och att kuratorn därför blir en av de viktigaste samhällsfunktionerna, långt viktigare än journalisten.