leksluthor skrev: ↑lör 30 sep 2023, 19:29
Sjukt störande match. Vi är minst lika bra som dem men Mantas Ärmålis känns svag och deras målis är verkligen inne i zonen. Varför får inte Filip Larsson mer förtroende efter sin fina debut? Har säkert diskuterats innan men har inte läst forumet på någon vecka utan måste bara avreagera mig här.
Han kommer få chansen nu nästa match.
Jag misstänker att planen har varit att smyga igång honom bakom Mantas men nu när vi har sett att Mantas inte riktigt klarar av att vara uttalad etta så kommer det nog förändras.
Filip står nästa match och kan bara be att han gör det kanon. Annars är vi illa ute i vinter.
Först Björn efter torsdags, nu Kalle. Tack! De uttalar vokabulärt att bra spel ger inte tre poäng. Mål ger tre poäng. Det finns hopp. Inte ikväll men inför vintern.
Smartare spel nu i tredje tack. Såg nyss på reprisen skottläge i slottet. Rakt på målvakten, när PC står fri vid stolpen. Sånt måste man ju se! Höj blicken!
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Först Björn efter torsdags, nu Kalle. Tack! De uttalar vokabulärt att bra spel ger inte tre poäng. Mål ger tre poäng. Det finns hopp. Inte ikväll men inför vintern.
Även Lindholm i nån intervju….Falukururen kanske..?
”Trött på hedersamma förluster”.
Kan bara instämma. Fan så trött.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Ludde skrev: ↑lör 30 sep 2023, 19:58
Inte nu vi förlorade matchen iofs men vi är totalt tvärsämst i boxplay denna säsongen. Vore ju kul om PP och BP kunde fungera samtidigt nån gång.
Vinstår ju och tittar? Ger oceaner av tid till motståndarna.
Varför inte (som de flesta av våra motståndare) stressa i boxen, ta tid från motståndarna?
Senast redigerad av Klas den lör 30 sep 2023, 20:01, redigerad totalt 1 gång.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Inte nu vi förlorade matchen iofs men vi är totalt tvärsämst i boxplay denna säsongen. Vore ju kul om PP och BP kunde fungera samtidigt nån gång.
Ja, men grejen är att vi är ganska dåliga även i pp. Statistiken säger annat men de mål vi gjort har tillkommit i kontringar.
Så när säsongen är över tror jag vi ligger i botten i bägge.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Vinstår ju och tittar? Ger oceaner av tid till motståndarna.
Katastrof verkligen, Mantas räddar oss ju inte men undrar om inte vår orutinerade backbesättning kommer straffa oss big time den här säsongen.
Det är inte den här säsongen som vi kommer mäta oss med dom stora grabbarna i toppen iallafall.
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P