Fast nu var det _väl_ inte riktigt så jag skrev…Gösen skrev: ↑tor 23 maj 2024, 23:02Eftersom du refererade till mig så absolut
Men som du skriver så är vi intresserade av olika saker och lika intresserad som du är av vad jag skriver är jag av vad du skriver. Däremot har jag full respekt för att det finns flera som tycker dina statistiksammanställningar är läsvärda. Men att gå från det till att alla som söker sig hit gör det för att läsa just dina inlägg kanske var att klättra lite högt.
- Jag försöker däremot `alltid köra hockey-relaterat´ då det är det vanliga läsare vill läsa.
- Jag levererar då det som är huvudanledningen till att en ny person ens söker sig hit första gången….för att just ****läsa OM saker som berör Leksand****
Vet inte riktigt vart det står…att alla som söker sig hit gör det för att läsa JUST MINA inlägg….
Innebörden ovan….är väl att folk söker sig hit för att LÄSA OM SAKER som BERÖR LEKSAND…
Vilket innebär att ALLA som skriver om JUST LEKSANDs relaterade inlägg….
Bidrar till en informationskälla….som folk som är intresserade av klubben kan vilja ta del av.
(Och jag försöker då alltid hålla mig till de kriterierna)
Sen är det upp till läsaren man behöver inte alltid hålla med om vad någon skriver….eller vara ens intresserad som du.
Och olika tankar och oliktänkande är fullt accepterat i ett land som Sverige.
Så det är bara att gilla läget och försöka hålla sig kvar på hästen även om det kan svida ibland.
Men ibland svider det till för mycket hos vissa….och ett nålstick måste då delas ut tillbaka till någon som orsakar irritationen och då hamnar vi i såna här helt onödiga off-topic diskussioner.
Det är ingen hemlighet att vissa inte gillar Lillgud…och Lillgud kommer heller aldrig att rätta in sig i ledet för att tillfredsställa dessa herrar… Herregud vi kört forum i säkert 20år….positionerna är intagna och låsta… Det bara och lära sig leva med det….hur svårt kan det vara….. (Vi kommer inte längre , eller att någonsin förstå varandra)