Uffe88 skrev: ↑fre 23 aug 2024, 11:03
Bara jag som är rätt otaggad på den här säsongen?
Nej, jag har också vissa svårigheter att tagga till. Kanske beror det på spelarkontinuiteten, som säkert i grunden är bra men som gör att nyfikenheten på nya spelare saknas till stor del. Kanske beror det på styrelsecirkusen och allt där tillhörande som gör att jag inte riktigt känner en tillhörighet med supporterledet. Eller så är det bara lite tidigt än.
På tal om det! Från Superstars gubbmaskot i tidigare inlägg till https://x.com/more10nho
Skulle kolla om Mårthen skrivit något angående anmälan till Granskningsnämnden - då var kontot borta.
Nej, jag har också vissa svårigheter att tagga till. Kanske beror det på spelarkontinuiteten, som säkert i grunden är bra men som gör att nyfikenheten på nya spelare saknas till stor del. Kanske beror det på styrelsecirkusen och allt där tillhörande som gör att jag inte riktigt känner en tillhörighet med supporterledet. Eller så är det bara lite tidigt än.
Tänk va fantastiskt taggad du kommer vara nästa år då. Med 13 nya spelare att vara nyfiken gul på.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
Tänk va fantastiskt taggad du kommer vara nästa år då. Med 13 nya spelare att vara nyfiken gul på.
Haha, ja vem vet vad framtiden har i sitt sköte. Kanske i allsvenskan med ny sportchef och Hellsten som förstemålis. Då blir det jag och Lillgud som håller hov här på färjan (om inte han redan har fått ett slaganfall vid det laget).
Första skottet på mål…var ur dålig vinkel…
Det räddade men släppte ut retur på…
Inget konstigt….
Men typ 2ndra skottet på mål…
Blir dock mål…
Harald:
Hellsten missbedömer studsen i sargen helt…
Påminner om något klipp Sniper kan visat från hans säsong tidigare med…
Och Hellsten han knappt inte tillbaka till målet för att reda ut situationen….
Puh…
Mardröms start…
Senast redigerad av Lillgud den fre 23 aug 2024, 19:10, redigerad totalt 1 gång.