Klas
Inlägg: 3554 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:31
Ort: Gusselhyttan
Inlägg
av Klas » tor 12 sep 2024, 19:28
Men hur serier ut defensivt?
Finns ju inte tillstymmelse till linjer i spelet….
Bra byte av Lang-linan.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Klas
Inlägg: 3554 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:31
Ort: Gusselhyttan
Inlägg
av Klas » tor 12 sep 2024, 19:32
0-2 nu.
0-5 hade varit rättvist.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Aggeman
Inlägg: 1895 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 12:03
Ort: Stockholm
Inlägg
av Aggeman » tor 12 sep 2024, 19:33
Rindell, fyfan.
Sniper
Intendent
Inlägg: 4245 Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm
Inlägg
av Sniper » tor 12 sep 2024, 19:38
Vilka fula dräkter de har.
Men det är inte tävling i finaste dräkt
utan i själva hockeyn och där är Timrå hittills bäst.
Lillgud
Inlägg: 1082 Blev medlem: ons 20 sep 2023, 16:15
Inlägg
av Lillgud » tor 12 sep 2024, 19:39
Resultaten i övrigt just nu:
Malmö 1-1 Frölunda (3dje perioden startar nu)
Brynäs 2-1 Modo (4min spelat av 3dje perioden)
Luleå 3-5 Björklöven (1min spelat av 3dje perioden)
Catami
Inlägg: 434 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 15:05
Inlägg
av Catami » tor 12 sep 2024, 19:55
Hrivik 1-2
Många lever med en sådan förbluffande rutin, att det är svårt att tro de lever för första gången.
Gösen
Inlägg: 4638 Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43
Inlägg
av Gösen » tor 12 sep 2024, 20:00
Vem har klivit av?
Ingen. Var nog bara lite röriga byten.
I'm the man with a fork in a world of soup
CMB
Inlägg: 2016 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 19:11
Inlägg
av CMB » tor 12 sep 2024, 20:17
Östman ”lägger” sin klubba över motståndarens klubba för att låsa den, och herr Slapphand tappar klubban och domaren tar utvisning på Östman. Herregud vilken usel bedömning eller nyanslös regel.
Klas
Inlägg: 3554 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:31
Ort: Gusselhyttan
Inlägg
av Klas » tor 12 sep 2024, 20:17
Men det var väl själva fan….
Uselt är ordet för dagen.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Lampa
Inlägg: 1544 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 11:24
Inlägg
av Lampa » tor 12 sep 2024, 20:17
Slarvigt av Lyytinen som annars sett fin ut.
Klas
Inlägg: 3554 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:31
Ort: Gusselhyttan
Inlägg
av Klas » tor 12 sep 2024, 20:23
Lampa skrev: tor 12 sep 2024, 20:17
Slarvigt av Lyytinen som annars sett fin ut.
Inte bara Lyytinen. Tycker försvarspelet överlag är genomsuselt av alla 5 på isen. Och det har sett ut så i alla träningsmatcher.
Blir en jobbig säsong om man inte tar tag i detta pronto.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Stjärnan
Inlägg: 2858 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 07:29
Inlägg
av Stjärnan » tor 12 sep 2024, 20:26
Klas skrev: tor 12 sep 2024, 20:17
Men det var väl själva fan….
Uselt är ordet för dagen.
Dåligt genrep var lika med bra premiär.
Undrar om uselt genrep blir suverän premiär?
Vi är inte bra någonstans idag. Möjligen i första ppt. Jag missade iofs första halvan av andra perioden då jag somnade till. Men resten såg inget vidare ut.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Gösen
Inlägg: 4638 Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43
Inlägg
av Gösen » tor 12 sep 2024, 20:28
Mycket "risk and reward" på bägge finnarna.
Jag har ingenting emot det så länge de skapar 4-5 mål framåt på varje de gör sig skyldiga till bakåt. Med både Lyytinens hafspass och Rindells bakom mål faller knappast in under den kategorin utan enbart under kategorin slarv. Det får man jobba bort när vi snart spelar i skarpt läge.
I'm the man with a fork in a world of soup
Gösen
Inlägg: 4638 Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43
Inlägg
av Gösen » tor 12 sep 2024, 20:29
Stjärnan skrev: tor 12 sep 2024, 20:26
. Jag missade iofs första halvan av andra perioden då jag somnade till. Men resten såg inget vidare ut.
Då är nog segerreceptet en sovande stjärna i tredje för första halvan av andra spelade vi bra.
I'm the man with a fork in a world of soup
Sniper
Intendent
Inlägg: 4245 Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm
Inlägg
av Sniper » tor 12 sep 2024, 20:29
Gång på gång får jag känslan av deprimerande match i november där vi inte är påkopplade
men jag vaknar till som från en ond dröm och erinrar mig att inga poäng står på spel.