Operation Behålla Gösen

CMB

Operation Behålla Gösen

Inlägg av CMB »

Användarens profilbild
Sniper

Re: Operation Behålla Gösen

Inlägg av Sniper »

Nyckeln hittas i sista raden. Han lever upp när han får nya emojis att leka med. Om Pastis kan fixa fram femton till kommer inläggsskrivandet igång igen :hack:
CMB

Inlägg av CMB »

Sniper skrev: tor 10 okt 2024, 23:15
Nyckeln hittas i sista raden. Han lever upp när han får nya emojis att leka med. Om Pastis kan fixa fram femton till kommer inläggsskrivandet igång igen :hack:
Locka med en present? :

Bild
Användarens profilbild
Sniper

Inlägg av Sniper »

Han kanske inte kommer tillbaka? Vi tvingas byta ut namnet i en av litteraturhistoriens bitterljuvaste titlar:

Bild
Bild
GÖSEN SKA DU OCKSÅ GLÖMMA
harfager

Inlägg av harfager »

Får jag fråga vad som hänt eftersom Herr Gös har upphört? Jag har missat det.
Användarens profilbild
Sniper

Inlägg av Sniper »

harfager skrev: fre 11 okt 2024, 10:16 Får jag fråga vad som hänt eftersom Herr Gös har upphört? Jag har missat det.
viewtopic.php?p=16790&hilit=time+out#p16790
harfager

Inlägg av harfager »

Sniper skrev: fre 11 okt 2024, 10:18
harfager skrev: fre 11 okt 2024, 10:16 Får jag fråga vad som hänt eftersom Herr Gös har upphört? Jag har missat det.
viewtopic.php?p=16790&hilit=time+out#p16790
Aha tack.
Användarens profilbild
Gösen

Inlägg av Gösen »

I'm out of office due to vacation until 10/13/24 and will not be able to return any calls or texts during that time. In case of emergency please get in contact with Vera Bengtsson by having the reception at the 5th floor contacting her. Thank you for your cooperation.

G. Ösen - CEO Walleye group Inc.

This message was sent from my Blackberry -2016
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
Användarens profilbild
Sniper

Inlägg av Sniper »

Innan G bytte till Ö inleddes efternamnet med O. G. Osen har en bror som heter Paul Osen och var NCAA-målvakt 1990-91 https://www.eliteprospects.com/player/436234/paul-osen

Som ni ser stannade det vid sju matcher och 82,7 i räddningsprocent. G. Osen har ömmat för NCAA-målvakter sedan dess, och när nu Jakob Hellsten fått chansen på högre nivå följer han utvecklingen med intresse.
Användarens profilbild
bjernagris

Inlägg av bjernagris »

Med Gösen på forumet: 5/21
Utan Gösen på forumet: 6/6
Användarens profilbild
Wittgenstein

Inlägg av Wittgenstein »

bjernagris skrev: lör 12 okt 2024, 17:51 Med Gösen på forumet: 5/21
Här lockar vi och gör oss till och precis när vi anar en krusning på vattenytan så börjar du hojta och föra oväsen vilket riskerar att skrämma bort den Gös som nästan nappar. Nej, sitt nu lugnt i båten och håll tummarna för att en glad Gös snart hoppar upp på färjan igen.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Användarens profilbild
bjernagris

Inlägg av bjernagris »

Wittgenstein skrev: lör 12 okt 2024, 18:24
Här lockar vi och gör oss till och precis när vi anar en krusning på vattenytan så börjar du hojta och föra oväsen vilket riskerar att skrämma bort den Gös som nästan nappar. Nej, sitt nu lugnt i båten och håll tummarna för att en glad Gös snart hoppar upp på färjan igen.
"Jag ser hellre att vi åker ur med Gösen på forumet än att vi tar SM-guld utan Gösen på forumet" ? :P
Användarens profilbild
Wittgenstein

Inlägg av Wittgenstein »

bjernagris skrev: lör 12 okt 2024, 18:33
Wittgenstein skrev: lör 12 okt 2024, 18:24
"Jag ser hellre att vi åker ur med Gösen på forumet än att vi tar SM-guld utan Gösen på forumet" ? :P
:grin: Ett gränsfall!
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Användarens profilbild
Gösen

Inlägg av Gösen »

Bild
Heres Gösen!

Tillbaka efter en veckas semester och en vit vecka från forumet. Blodtrycket är återställt och värdigt en medelålders man med allehanda laster som håller på Leksands IF.

Hur mycket mitt totalt onarcissistiskt ego finner en sån här tråd som jobbig så tycker mitt humoristiska dito att den är sjukt underhållande men det var aldrig meningen att vara en dramaqueen. Jag var bara en medgångssupporter som för mitt och andras välbefinnande behövde simma upp till ytan och ta några djupa andetag. Passade bra ihop med en vecka fylld med annan (roligare😉) sport.

Men nu är jag redo att möta nya väderkvarnar , försvara spelare och ledare jag aldrig ens träffat, läsa otrimmade pudlar och, sorry Bjernagris, även nya förluster så Bring it on!
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
Användarens profilbild
bjernagris

Inlägg av bjernagris »

Gösen skrev: sön 13 okt 2024, 09:00Men nu är jag redo att möta nya väderkvarnar , försvara spelare och ledare jag aldrig ens träffat, läsa otrimmade pudlar och, sorry Bjernagris, även nya förluster så Bring it on!
I kid, I kid. Varmt välkommen tillbaka ombord!