Vi har installerat ett officiellt phpBB-tillägg som tillåter att video- och ljudinnehåll från massor av tredjepartswebbplatser bäddas in i foruminlägg och PM, med hjälp av en [media] BBC-kod, eller genom att helt enkelt posta en URL som stöds i vanlig text. Klicka på skärmsymbolen (se röda pilen) för att kunna bädda in filmer och annat. Klistra bara in länken mellan media-taggarna.
Mats_ume alias Loranga har testat ett youtube-klipp om Toyota i vårt systerforum Forza Motorsport. Se denna text: https://f1.tauzero.se/phpBB3/viewtopic. ... 62#p177662
phpBB Media Embed PlugIn
-
- Webbplatsadministratör
phpBB Media Embed PlugIn
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
-
Re: phpBB Media Embed PlugIn
Du menar alltså att det borde ligga en video här under nu?Pastis skrev: ↑tor 07 nov 2024, 14:54 Vi har installerat ett officiellt phpBB-tillägg som tillåter att video- och ljudinnehåll från massor av tredjepartswebbplatser bäddas in i foruminlägg och PM, med hjälp av en [media] BBC-kod, eller genom att helt enkelt posta en URL som stöds i vanlig text. Klicka på skärmsymbolen (se röda pilen) för att kunna bädda in filmer och annat. Klistra bara in länken mellan media-taggarna.
Mats_ume alias Loranga har testat ett youtube-klipp om Toyota i vårt systerforum Forza Motorsport. Se denna text: https://f1.tauzero.se/phpBB3/viewtopic. ... 62#p177662
MediaEmbedPlugIn.jpg
Pain is temporary, glory is forever
-
- Webbplatsadministratör
Wiborg skrev: ↑tor 07 nov 2024, 15:35Du menar alltså att det borde ligga en video här under nu?Pastis skrev: ↑tor 07 nov 2024, 14:54 Vi har installerat ett officiellt phpBB-tillägg som tillåter att video- och ljudinnehåll från massor av tredjepartswebbplatser bäddas in i foruminlägg och PM, med hjälp av en [media] BBC-kod, eller genom att helt enkelt posta en URL som stöds i vanlig text. Klicka på skärmsymbolen (se röda pilen) för att kunna bädda in filmer och annat. Klistra bara in länken mellan media-taggarna.
MediaEmbedPlugIn.jpg
-
Det här måste jag testa också - dubbeltest!
-
- Webbplatsadministratör
-
Jag vet inte vad som skrämmer mig mest: vad detta kan innebära för mitt alterego Bingo Wittgenstein eller att Sniper är trumpist...
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
- Gammal räv
Kan tänka mig att han först provade med P*rnh*b, men att i frustrationen att det inte fungerade...Wittgenstein skrev: ↑tor 07 nov 2024, 18:50 Jag vet inte vad som skrämmer mig mest: vad detta kan innebära för mitt alterego Bingo Wittgenstein eller att Sniper är trumpist...
-
-
Såg dem i Göteborg i lördags, var extremt positivt överraskad över hur bra de var...Pastis skrev: ↑tor 07 nov 2024, 15:58Wiborg skrev: ↑tor 07 nov 2024, 15:35Du menar alltså att det borde ligga en video här under nu?Pastis skrev: ↑tor 07 nov 2024, 14:54 Vi har installerat ett officiellt phpBB-tillägg som tillåter att video- och ljudinnehåll från massor av tredjepartswebbplatser bäddas in i foruminlägg och PM, med hjälp av en [media] BBC-kod, eller genom att helt enkelt posta en URL som stöds i vanlig text. Klicka på skärmsymbolen (se röda pilen) för att kunna bädda in filmer och annat. Klistra bara in länken mellan media-taggarna.
MediaEmbedPlugIn.jpg
Pain is temporary, glory is forever