phpBB Media Embed PlugIn

Allmän information och nyheter om forumet
Användarens profilbild
Pastis
Webbplatsadministratör

phpBB Media Embed PlugIn

Inlägg av Pastis »

Vi har installerat ett officiellt phpBB-tillägg som tillåter att video- och ljudinnehåll från massor av tredjepartswebbplatser bäddas in i foruminlägg och PM, med hjälp av en [media] BBC-kod, eller genom att helt enkelt posta en URL som stöds i vanlig text. Klicka på skärmsymbolen (se röda pilen) för att kunna bädda in filmer och annat. Klistra bara in länken mellan media-taggarna.

Mats_ume alias Loranga ;) har testat ett youtube-klipp om Toyota i vårt systerforum Forza Motorsport. Se denna text: https://f1.tauzero.se/phpBB3/viewtopic. ... 62#p177662

MediaEmbedPlugIn.jpg
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarens profilbild
Wiborg

Re: phpBB Media Embed PlugIn

Inlägg av Wiborg »

Pastis skrev: tor 07 nov 2024, 14:54 Vi har installerat ett officiellt phpBB-tillägg som tillåter att video- och ljudinnehåll från massor av tredjepartswebbplatser bäddas in i foruminlägg och PM, med hjälp av en [media] BBC-kod, eller genom att helt enkelt posta en URL som stöds i vanlig text. Klicka på skärmsymbolen (se röda pilen) för att kunna bädda in filmer och annat. Klistra bara in länken mellan media-taggarna.

Mats_ume alias Loranga ;) har testat ett youtube-klipp om Toyota i vårt systerforum Forza Motorsport. Se denna text: https://f1.tauzero.se/phpBB3/viewtopic. ... 62#p177662

MediaEmbedPlugIn.jpg
Du menar alltså att det borde ligga en video här under nu?

Pain is temporary, glory is forever
Användarens profilbild
Pastis
Webbplatsadministratör

Inlägg av Pastis »

Wiborg skrev: tor 07 nov 2024, 15:35
Pastis skrev: tor 07 nov 2024, 14:54 Vi har installerat ett officiellt phpBB-tillägg som tillåter att video- och ljudinnehåll från massor av tredjepartswebbplatser bäddas in i foruminlägg och PM, med hjälp av en [media] BBC-kod, eller genom att helt enkelt posta en URL som stöds i vanlig text. Klicka på skärmsymbolen (se röda pilen) för att kunna bädda in filmer och annat. Klistra bara in länken mellan media-taggarna.

MediaEmbedPlugIn.jpg

:guitar: :dance: :bang:
Användarens profilbild
Sniper

Inlägg av Sniper »

Det här måste jag testa också - dubbeltest!

Användarens profilbild
Pastis
Webbplatsadministratör

Inlägg av Pastis »

=))
CMB

Inlägg av CMB »

Bild

:mrgreen:
Användarens profilbild
Wittgenstein

Inlägg av Wittgenstein »

Jag vet inte vad som skrämmer mig mest: vad detta kan innebära för mitt alterego Bingo Wittgenstein eller att Sniper är trumpist...
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Användarens profilbild
Mats_ume
Gammal räv

Inlägg av Mats_ume »

Wittgenstein skrev: tor 07 nov 2024, 18:50 Jag vet inte vad som skrämmer mig mest: vad detta kan innebära för mitt alterego Bingo Wittgenstein eller att Sniper är trumpist...
Kan tänka mig att han först provade med P*rnh*b, men att i frustrationen att det inte fungerade...
Användarens profilbild
Sniper

Inlägg av Sniper »

Sniper skrev: tis 05 nov 2024, 16:57 Uppehållskollen*:

(...)

*Hade också kunnat kalla det uppehållsrummet. En hel tråd hade kunnat ha den rubriken. En tråd där forummedlemmar hänger och stökar under spelledighet.
Är det DETTA som är uppehållsrummet?
Användarens profilbild
Wiborg

Inlägg av Wiborg »

Pastis skrev: tor 07 nov 2024, 15:58
Wiborg skrev: tor 07 nov 2024, 15:35

MediaEmbedPlugIn.jpg

:guitar: :dance: :bang:
Såg dem i Göteborg i lördags, var extremt positivt överraskad över hur bra de var...
Pain is temporary, glory is forever