2024-11-14 Torsdag 19:00 Leksand - Frölunda 1-0
-
2024-11-14 Torsdag 19:00 Leksand - Frölunda 1-0
Viktigt att en publik på 7000+ i sista matchen före uppehåll fick gå hem glad.
Det tar vi med oss ända hit: omstart - mot serieledarna.
Det tar vi med oss ända hit: omstart - mot serieledarna.
-
Re: 2024-11-14 Torsdag 19:00 Leksand - Frölunda
Vore kul om man gjorde en ansats till att försöka fylla arenan på en torsdag, nu har man gott om tid i alla fall och en straffseger i ryggen, borde kunna gå, eller?
-
Game week!
Jag hoppas att uttrycket ”Lif är alltid dåliga efter ett uppehåll” inte är autentiskt längre. Jag ska upp på denna match och vill se att vi är bättre än någonsin.
Jag hoppas att uttrycket ”Lif är alltid dåliga efter ett uppehåll” inte är autentiskt längre. Jag ska upp på denna match och vill se att vi är bättre än någonsin.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Keep RISING!
-
Segt uppehåll men dags att vakna. Blir en svår match. Undrar vem som kommer att stå i kassen.
- Ni har inte en challe
-
Jag sätter mina slantar på Hellsten då Gidlöf spelat med juniorkronorna...
Pain is temporary, glory is forever
-
- Gammal räv
Hemmamatch innebär att vi sannolikt inte får Olimbmannen som kommentator, men Göteborg har ju andra begåvningar på området (ursäkta valet av sport):
-
Den var riktigt bra Mats_Ume!
E.Larsson borta resten av veckan efter skada på träningen enl. fk.
E.Larsson borta resten av veckan efter skada på träningen enl. fk.
Många lever med en sådan förbluffande rutin, att det är svårt att tro de lever för första gången.
-
Värst vad vi skadar oss på träningarna i år. I fjol krockade våra spelare sönder sig under matcherna. Men nu sker nåt alltså under träning, mer frekvent än tidigare/normalt?
Ren oflyt eller tränar vi med mer kontakt nu?
Sun taught me,
Keep RISING!
Keep RISING!
-
Eddie Larssons frånvaro gör mig så bedrövad att Matchens ölburk är inställd.
Men med anledning av information som tycktes gå forumet förbi kommer här istället matchens läsk:– Det är aldrig kul att bli skadad på träning, det känns sjukt onödigt, men förhoppningsvis är det inget allvarligt och jag hoppas att jag kan vara tillbaka så fort som möjligt, säger Larsson till Falu-Kuriren.
Han toppar SHL:s plus/minusliga efter snart en tredjedel av säsongen och har varit inne på 16 mål framåt och bara fem mål bakåt.
– Det är alltid något. Det är klart att det är en del i spelet, men jag kollar inte så mycket på det, jag försöker se till prestationen istället, där finns det ännu mer att ta av. Överlag har det varit helt okej, men man är aldrig riktigt nöjd när laget inte vinner, säger Eddie Larsson.
https://hockeynews.se/nyheter/small-for ... yllar-lang
Pastis skrev: ↑tor 07 nov 2024, 14:54 Mats_ume alias Loranga har testat ett youtube-klipp om Toyota i vårt systerforum Forza Motorsport. Se denna text: https://f1.tauzero.se/phpBB3/viewtopic. ... 62#p177662
-
Jag tänkte det ska bli kul att se live, men så ser jag att arenan är endast fylld till typ hälften! Mot topplaget. Hemskt ju.
4 kommande raka hemmamatcher sätter väl sina spår. Bedrövligt schema. För nog hade man kunnat förvänta sig över 6000 mot serieledarna direkt efter ett nästan 2 veckor långt uppehåll…?
Kommer man upp i 5 k i sålda?
4 kommande raka hemmamatcher sätter väl sina spår. Bedrövligt schema. För nog hade man kunnat förvänta sig över 6000 mot serieledarna direkt efter ett nästan 2 veckor långt uppehåll…?
Sun taught me,
Keep RISING!
Keep RISING!
-
Vi passerade 5000 i måndagsStjärnan skrev: ↑ons 13 nov 2024, 18:20 Jag tänkte det ska bli kul att se live, men så ser jag att arenan är endast fylld till typ hälften! Mot topplaget. Hemskt ju.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
-
Det finns ingen riktig framåtanda kring föreningen just nu. Tvärtom. VDn slutar och omåttligt populära Tjommes framtid är osäker. Detta återspeglas så klart i biljettförsäljningen.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
Samtidigt snittar vi som förra året.
När vi snart spelar fyra hemmamatcher i rad har vi två lördagar i rad och torsdagens match blir med stor sannolikhet höstens bästa torsdag då Brynäs står på menyn. Tisdagens match mot Modo kan vi nog däremot redan nu börja dela ut fripass till.
Nya verkligheten är att vi behöver den köpstarka medelålder för att fylla hallen och de vill nuförtiden göra saker med och aktivera sina barn och det gör man på deras lediga tid.
När vi snart spelar fyra hemmamatcher i rad har vi två lördagar i rad och torsdagens match blir med stor sannolikhet höstens bästa torsdag då Brynäs står på menyn. Tisdagens match mot Modo kan vi nog däremot redan nu börja dela ut fripass till.
Nya verkligheten är att vi behöver den köpstarka medelålder för att fylla hallen och de vill nuförtiden göra saker med och aktivera sina barn och det gör man på deras lediga tid.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
-
…och köra max en hemmamatch i veckan. Varannan torsdag, varannan lördag. Säsongen ut. Det kan inte vara helt omöjligt att få till i åtminstone 80% av säsongen.Gösen skrev: ↑ons 13 nov 2024, 21:29 Samtidigt snittar vi som förra året.
Uppehållen? Ja men dom får man ju korta ner.
Sun taught me,
Keep RISING!
Keep RISING!
-
Ja, det är ju media som har hittat på någon sorts kris som inte finns och sedan spinner folk vidare på det. Sen är det klart att man vill ha mycket folk på varje match, men någon katastrof är det verkligen inte. Inte än i alla fall. Fortsätter det såhär resten av året ut då kan man behöva ta till lite mer krisåtgärder.
Pain is temporary, glory is forever