Det gjorde jag. Vid målet. Synd ingen kamera zoomade in mig.Gösen skrev: ↑fre 15 nov 2024, 08:49Vi var många som köpte biljett enbart för att få se honom dansa .bjernagris skrev: ↑fre 15 nov 2024, 08:41Dryga 6000 på läktarna igår. Stjärnan-effekten?Stjärnan skrev: ↑ons 13 nov 2024, 18:20 Jag tänkte det ska bli kul att se live, men så ser jag att arenan är endast fylld till typ hälften! Mot topplaget. Hemskt ju.
4 kommande raka hemmamatcher sätter väl sina spår. Bedrövligt schema. För nog hade man kunnat förvänta sig över 6000 mot serieledarna direkt efter ett nästan 2 veckor långt uppehåll…?
Kommer man upp i 5 k i sålda?
Jag vet inte hur många som faktiskt var på plats men inte var det 6000 iaf. Jag blev dock glatt överraskad att de hade sålt så många biljetter. Antingen är jag kass på att överblicka en biljettkarta, eller så såldes väldigt många stolar under eftermiddagen. Kul oavsett.
Efter att ha sett NHL och SHL ganska nära inpå varandra så kan jag konstatera att stämningen är generellt sett bättre här, där det aldrig är helt tyst på läktarna. Faktiskt är det en stor skillnad när vi har en klack som för väsen. Där borta låter det mer när något på isen sker, ett skott, en räddning, ett 2 mot 1 anfall... Men, man ska inte förringa vår... vad säger man...? tradition? Nej det är fel ord. Kommer nog på det nån gång..
I alla fall, det vi har ska vi vara stolta över och vara rädda om.
Sköna tre poäng igår. Jag ska se om matchen ikväll och se om jag missade något väsentligt för de sa på pressisen att Frölunda hade några giftiga chanser och vi hade ett gäng i andra perioden. På plats kändes det som jag nämnde igår att vi hade en chans (Elvenes) och de hade en i tredje, direktskott från slottet, samt kanske nån ramträff i första. Segern kändes ohotad efter Zackes mål.