Gösen skrev: ↑sön 15 okt 2023, 11:50Noterar även att Bjernagris ännu inte redigerat in slutresultatet i matchen mellan Malmö och Leksand den 7 mars tidigare i år trots upprepade påminnelser.
På tal om supernova: Var Superniva aldrig nere på isen vid Knuts-hyllningen? Själv missade jag ceremonin, men på bilder syns bara en supernova-tjej, Mats och några fler.
Var det Mats som beordrade Superniva? "Du stannar här. Jag går ner för oss bägge".
* * *
Beppe Superstarbrink
Senast redigerad av Sniper den sön 15 okt 2023, 15:26, redigerad totalt 1 gång.
Men sen detta Hellkvist uttalande…
Klev någon av backarna av igår mot Timrå eller ????
Skada sig någon….
- Vi under stora stunder lirade på bara fem backar och våra forwards kanske inte heller får de puckarna de behöver för att kunna jobba, säger Hellkvist.
Lillgud skrev: ↑sön 15 okt 2023, 15:25
Skada sig någon….
- Vi under stora stunder lirade på bara fem backar och våra forwards kanske inte heller får de puckarna de behöver för att kunna jobba, säger Hellkvist.
Det där undrar jag också över.
Alla ovan spelade i tredje så vitt jag vill minnas.
Tiderna indikerar att Fred klev av efter halva tredje eller något men det missade jag i så fall.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
I senaste avsnittet av podden Snett inåt bakåt (som förövrigt rekommenderas) fördes ett kort resonemang om hur förbundskaptener i fotboll måste ta i beaktande att det budskap som kommuniceras till journalister kan påverka deras relation med spelartruppen. Jag tänker att detta kanske är en faktor som man måste ha i åtanke även när det gäller Björn.
Lillgud skrev: ↑sön 15 okt 2023, 15:25
Skada sig någon….
Sniper…
(Ordförande Niva beträdde som sagt aldrig isen då)
De kallade henne däremot för vise ordförande i superstars på tvn.
När hon var med Knuts på isen.
Emma Hagberg…heter hon.
Ledamot i superstars styrelse.
(Tydligen är hon vise ordförande då)
Sniper skrev: ↑sön 15 okt 2023, 11:47
Säkert Stjärnan. Han vet ingenting om det inte skrivs på forum. Inte veckodagar och inte slutresultat.
Men laga mat vet han hur man gör!
Kanske Stjärnan kan vara värd för en forumträff kommande sommar?
Absolut. Vi kanske kan ta det i Sälen.. har dock bara 4 extra sovplatser. 5 om man räknar med bredvid mig.
Eller brevid din fru rättare sagt.
Själv kommer du ha fullt upp med att serva oss så sömn för din del blir inte att räkna med.
SteveY skrev: ↑sön 15 okt 2023, 15:40Vojvoj, svagare backsida i SHL/Elitserien har väl aldrig skådats? Möjligtvis säsongen 05/06.
Jan Srdínko, never forget! Killen som lyckades med bedriften att gå 0+0 på en hel säsong hos oss.
Srdinko…
Gjorde dock faktiskt i kvalserien på 8matcher 1+3=4p
Bara Jens Bergenström 8p , Oscar Steen 6p , Jaroslav Kalla 5p och Niklas Persson 5p producerade fler poäng då.
Och då spelade samtliga dom 10matcher….
Svårt att hålla reda på alla tjecker, slovaker, finnar och allt vad det var det året men var det han och Jiri Bisec eller vad han hette som rök ihop i båset nån av de sista kvalmatcherna så att Pajen fick lov att gå emellan.
Bicek heter han efter en koll på EP.
Jösses. Vi hade 13 utländska spelare och 14 backar registrerade det året!