Normalt brukar jag inte se till Hellberg men i första har jag sett honom flera gånger. Dels en sekvens när han intensivt backcheckade, och en annan där han spelade fysiskt. Det är där det måste börja. Han verkar ha insett att han inte kommer få något gratis, att 90 % inte räcker. Bra! Det offensiva kommer.
CMB skrev: tor 19 dec 2024, 19:35
Jag var mer orolig innan matchen. LIF spelar bra, detta vänder vi. Med rörlig offensiv. Och höga stenhårda skott.
Lundqvist är tillbaka i offensiv zon. Bra!
Bra visst. Men eftersom ingen kan göra mål annat än slumpmål nån gång ibland så ser det mörkt ut.
Det börjar nästan bli så man är mer intresserad av att följa hv och modo och hoppas de går minst lika dåligt, än att se våra matcher.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
A. Rindell var på väg att damma av ett slagskott men kom på alldeles innan att som back i Leksands IF ska man ge fan i det, så han skickade iväg ett meningslöst dragskott istället.
Sniper skrev: tor 19 dec 2024, 19:35
Normalt brukar jag inte se till Hellberg men i första har jag sett honom flera gånger. Dels en sekvens när han intensivt backcheckade, och en annan där han spelade fysiskt. Det är där det måste börja. Han verkar ha insett att han inte kommer få något gratis, att 90 % inte räcker. Bra! Det offensiva kommer.