Som sagt. Och utan Gösen.
2023-10-19 Torsdag 19:00 Leksand - Oskarshamn 1-2 OT
-
-
Re: 2023-10-19 Torsdag 19:00 Leksand - Oskarshamn
Wow. Bland det mest avslagna, oinspirirerade och taffligaste jag någonsin sett Leksand. Och då har man ändå varit med ett tag nu.. Vaad händer?!
Man hade ju inte tippat att Filip Larsson skulle bära oss på sina axlar innan säsongen. Men det här går inte längre. Något måste förändras..
Man hade ju inte tippat att Filip Larsson skulle bära oss på sina axlar innan säsongen. Men det här går inte längre. Något måste förändras..
-
U-S-E-L-T
Slår man upp ordet anonym så finner man hela den här upplagan av Leksand sånär som på några få namn.
Hörde av person på plats i Tegera att Tjomme haft enskilda samtal med samtliga spelare. Det hjälpte ju föga…
Slår man upp ordet anonym så finner man hela den här upplagan av Leksand sånär som på några få namn.
Hörde av person på plats i Tegera att Tjomme haft enskilda samtal med samtliga spelare. Det hjälpte ju föga…
-
Frågan alla egentligen ställer sig.... vad är det som är felet i laget??
Tränare??
Sportchef??
Spelare??
Fel smak på sportdrycken??
Tejpat vänstervarv istället för höger??
Felmärkta vikter på gymmet??
Högtalarna sönder till Björns mick i omklädningsrummet??
Förlust mot jumbon på hemmaplan och bara göra 1 mål är rent utav bedrövligt uselt.
Tränare??
Sportchef??
Spelare??
Förlust mot jumbon på hemmaplan och bara göra 1 mål är rent utav bedrövligt uselt.
Det är när klubban finns i isen som det blir mål!!!
"It's amazing what you can accomplish when you don't care who gets the credit!" --- Harry Truman---
"It's amazing what you can accomplish when you don't care who gets the credit!" --- Harry Truman---
-
- Gammal räv
-
Hur fan ändrar man rubriken..?
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
-
Listade ut det själv, begåvad hacker som man är.
-
-
- Gammal räv
Bra, för stämningen på färjan just nu är lite som denna: https://www.youtube.com/watch?v=nYZjz-BlWGw
-
Två skitprestationer förra veckan och två tappade poäng på hemmaplan idag mot seriens sämsta lag och det ser fan lika illa och oinspirerat ut idag. Den här matchen är det forwardsuppställningen som är förjävla svaga. Osynkroniserade, lata och bekväma, toppspelarna är för säkra på sin plats i laget för att känna sig hotade av spelarna lägre i hierakin. Men det borde inte hindra hindra från att visa lite koncentration och vilja!
Björn måste kunna AGERA när han har sett att första linan inte klickar efter så många matcher. Upp med Ashton där på lördag!
En ytterligare anmärkningsvärd sak är att Max inte har kommit i några frilägen, vilket skedde nästintill varje match förra sejouren. Detta tycker jag ligger till stor del på Maxs åkvilja, men även hans omgivning har en del i att hitta honom med passningar, vilket inte sker. Detta stärker bara tesen att Björn måste testa något nytt!
Björn måste kunna AGERA när han har sett att första linan inte klickar efter så många matcher. Upp med Ashton där på lördag!
En ytterligare anmärkningsvärd sak är att Max inte har kommit i några frilägen, vilket skedde nästintill varje match förra sejouren. Detta tycker jag ligger till stor del på Maxs åkvilja, men även hans omgivning har en del i att hitta honom med passningar, vilket inte sker. Detta stärker bara tesen att Björn måste testa något nytt!
Senast redigerad av Aggeman den tor 19 okt 2023, 21:56, redigerad totalt 2 gånger.
-
Kan TJ verkligen vara nöjd….
Han bara blundar och skakar av sig våra uddlösa insatser.
Torsk hemma mot jumbon….
Puh….
Sen även chockerande vad händer egentligen i Rögle…
Leder 3-0 hemma och torskar ändå sen med 3-6….
Och HV71 igen går på en rejäl smäll 6-2…..
Han bara blundar och skakar av sig våra uddlösa insatser.
Torsk hemma mot jumbon….
Puh….
Sen även chockerande vad händer egentligen i Rögle…
Leder 3-0 hemma och torskar ändå sen med 3-6….
Och HV71 igen går på en rejäl smäll 6-2…..
-
Re: 2023-10-19 Torsdag 19:00 Leksand - Oskarshamn 1-2 OT
Jaha hörrni, färjan har gått på grund.
Frågan är då, kommer vi få ordning på grejerna och börja klättra eller ligger vi ungefär där vi ska ligga?
Frågan är då, kommer vi få ordning på grejerna och börja klättra eller ligger vi ungefär där vi ska ligga?
-
Tur för oss att fler lag är odugliga. En klen tröst i det långa loppet iofs….
-
Får nästan masken vibbar av tj och hans handlingsförmåga eller bristen av
-
Med tanke på att det ser ganska exakt ut som förra säsongen… och året innan dess med. Ja, egentligen varenda år som BH och/ eller TJ styrt oss i SHL, så är det ju lätt att tro att det ligger över spelarna. Jag är rädd att vi måste göra oss av med Björn, TJ, MChalle och Carnbro.VonGustaf skrev: ↑tor 19 okt 2023, 21:41 Frågan alla egentligen ställer sig.... vad är det som är felet i laget??
Tränare??
Sportchef??
Spelare??
Den ende jag vill behålla är Millner.
Men det kommer ju inte att ske. Finns inte på världskartan att TJ sparkar en tränare annat än i yttersta nödfall. När det sedan är en gammal vän som han dessutom gått över glödande kol för att sno från Modo så är det helt enkelt inget som någonsin kommer att ske.
Så bara att bita ihop och se vart detta bär. Vi kommer göra bra insatser emellanåt men…. historiken talar tyvärr sitt tydliga språk. Detta bär bara nedåt.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
No matter how many times you go down,
Keep RISING!