Men ingen Elvenes med ikväll i alla fall:
https://www.falukuriren.se/2025-01-09/h ... pning-ner/
Även Knuts är tveksamt ifall han startar på grund av sjukdom men beslut skulle tas nu under förmiddagen enligt artikeln för de som inte kan läsa den.
Men ingen Elvenes med ikväll i alla fall:
En hastig koll ger vid handen att Brynäs vid tre tillfällen den här säsongen förlorat med tremålsmarginal. Det kallar media kross nuförtiden. Traditionellt krävs det större siffror för kross. Mäktar vi med det? Det skulle i så fall få en att glömma tabellsituationen för ett ögonblick - det absurda i att en nykomling FORTFARANDE återfinns i toppen samtidigt som vi kämpar därnere.Aggeman skrev: tis 07 jan 2025, 22:32 Sjukt att det är serieledarna vi möter. Vi skickar ner dem därifrån på torsdag. Aggressiv forecheck i början av matchen gör att publiken tänder till och chockar motståndarna. Krossa dem jävlarna!
Med en gnutta löjrom till. Jag öppnade en ny burk igår kväll. Fryst, så fick karva ur lite. Synd då det förstör äggen. Ska egentligen tinas en gång, frysas om i mindre förpackningar, och sedan tinas upp igen när det är dags.Gösen skrev: tor 09 jan 2025, 14:54 Barstol när det finns TV-soffa.
Pizza när det finns toast.
7200 har hittills däremot valt en arenastol.
Kan bli en till beroende på humör och ork.
Men någon knäckepizza-rewiew blir det inte tal om. Inte ens om Mora fryser till is. Varma mackor ska vara på mjukt bröd. Som typ en toast.
Även jag har en burk på tining. Lutar mer åt det och soffan just nu än B1 och ljummen hamburgare. 120g Kalix löjrom är ju ändå mindre än hälften av priset för en biljett och hamburgare.Stjärnan skrev: tor 09 jan 2025, 16:21Med en gnutta löjrom till. Jag öppnade en ny burk igår kväll. Fryst, så fick karva ur lite. Synd då det förstör äggen. Ska egentligen tinas en gång, frysas om i mindre förpackningar, och sedan tinas upp igen när det är dags.Gösen skrev: tor 09 jan 2025, 14:54 Barstol när det finns TV-soffa.
Men någon knäckepizza-rewiew blir det inte tal om. Inte ens om Mora fryser till is. Varma mackor ska vara på mjukt bröd. Som typ en toast.
Snyggt.Gösen skrev: tor 09 jan 2025, 16:33Även jag har en burk på tining. Lutar mer åt det och soffan just nu än B1 och ljummen hamburgare. 120g Kalix löjrom är ju ändå mindre än hälften av priset för en biljett och hamburgare.Stjärnan skrev: tor 09 jan 2025, 16:21Med en gnutta löjrom till. Jag öppnade en ny burk igår kväll. Fryst, så fick karva ur lite. Synd då det förstör äggen. Ska egentligen tinas en gång, frysas om i mindre förpackningar, och sedan tinas upp igen när det är dags.Gösen skrev: tor 09 jan 2025, 14:54 Barstol när det finns TV-soffa.
Jehovas Vittnen-kalas?Stjärnan skrev: tor 09 jan 2025, 17:39Snyggt.Gösen skrev: tor 09 jan 2025, 16:33Även jag har en burk på tining. Lutar mer åt det och soffan just nu än B1 och ljummen hamburgare. 120g Kalix löjrom är ju ändå mindre än hälften av priset för en biljett och hamburgare.Stjärnan skrev: tor 09 jan 2025, 16:21 Med en gnutta löjrom till. Jag öppnade en ny burk igår kväll. Fryst, så fick karva ur lite. Synd då det förstör äggen. Ska egentligen tinas en gång, frysas om i mindre förpackningar, och sedan tinas upp igen när det är dags.
För mig väntar JVK (ledtråd till Lillgud att forska i) för en plankstek eller Black&White med matchen på tv i bakgrunden med förmodat dåligt (eller inget) ljud. Kommer dit med två brynäsare. Så tror inte jag kommer följa matchen i detalj utan vid seger blir det att se om den hemma på senkvällen.
Någon som har status på Rindell?
När vi väl samlas, är vi starkaSniper skrev: tor 09 jan 2025, 17:42Jehovas Vittnen-kalas?Stjärnan skrev: tor 09 jan 2025, 17:39Snyggt.Gösen skrev: tor 09 jan 2025, 16:33
Även jag har en burk på tining. Lutar mer åt det och soffan just nu än B1 och ljummen hamburgare. 120g Kalix löjrom är ju ändå mindre än hälften av priset för en biljett och hamburgare.
För mig väntar JVK (ledtråd till Lillgud att forska i) för en plankstek eller Black&White med matchen på tv i bakgrunden med förmodat dåligt (eller inget) ljud. Kommer dit med två brynäsare. Så tror inte jag kommer följa matchen i detalj utan vid seger blir det att se om den hemma på senkvällen.
Får ta och skriva två utkast. En bitter jävlig och en med lyrisk glädje.Sniper skrev: tor 09 jan 2025, 17:35 Skissa på lördagstråd, Aggeman. Du har två raka i Karlstad som trådstartare (glöm hemmaplumpen).