Leksands IF är nära att ha gjort klart med en ny back. Vi skulle vilja säga att han är klar, vilket vi redan hetsat ut på Twitter (miss i kommunikation+exaltering ligger bakom) men med Marko ”99 % klar” Anttila färskt i minnet så vill vi inte ropa allt för mycket hej redan nu.
Aggeman skrev: sön 12 jan 2025, 15:17
Försöker hitta någon ledtråd i början när han drar upp ljudet, att det ska visa någons nummer. Blir dock inte klokare av det…
Stannar på fem så fem års kontrakt Elvenes är min gissning.
Aggeman skrev: sön 12 jan 2025, 15:17
Försöker hitta någon ledtråd i början när han drar upp ljudet, att det ska visa någons nummer. Blir dock inte klokare av det…
Stannar på fem så fem års kontrakt Elvenes är min gissning.
Det är ju antingen en förlängning eller ett nyförvärv, och mht tiden på året lutar det åt en förlängning.
Eftersom de gör en så stor sak av detta så är det en önskvärd spelare.
Visst är Noren viktig för oss, men klart detta luktar Elvenes.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Stjärnan skrev: sön 12 jan 2025, 18:54
Det är ju antingen en förlängning eller ett nyförvärv, och mht tiden på året lutar det åt en förlängning.
Eftersom de gör en så stor sak av detta så är det en önskvärd spelare.
Visst är Noren viktig för oss, men klart detta luktar Elvenes.
När Stjärnan kommer med något positivt hoppar mitt hjärta till. Hoppas att den är något roligare än en förlängning av Norén.
Många lever med en sådan förbluffande rutin, att det är svårt att tro de lever för första gången.
"Som den rebuskung man är, så är jag säker på att jag har löst rebusen.
1. Hiss = ELevator
2. Volymen dras till 5. 5 = V i romerska siffror.
3. Närbild på en Näsa, eller nEse om man är från Norge.
EL+V+NES.
1. Hiss = ELevator
EL+V+NES.
1. Hiss = ELevator
EL+V+NES.
Är det det här Wiborg menar med att man kan vända statistik till att den passar vem/vad som helst
Men det är observant. Varför dra in en hiss-scen i detta? Och varför zooma in ljudvolymen så tydligt.
Förresten.. Var har de en hiss i Tegera? Det måste väl finnas en för rullstolar mm men jag har nog aldrig sett var den/de finns?
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Om man ska leta efter ledtrådar i videon så är det ju tre spelare som syns i den. M. Caito, J. Knuts och M. Armalis. Bara den sistnämnde har utgående kontrakt... Utan övriga spekulationer om sannolikheten så är det kanske en förlängning med Mantas som kommer att presenteras?
Annars innehas ju tröja nummer 5 för närvarande av A. Kaderli, men han har ännu inte nått upp i 100 minuters istid.
Klas skrev: sön 12 jan 2025, 13:33
Herregud, det är helt makalöst….
Så nu har alltså ett gäng Twitter-krigare fått LIF att sluta använda X…?
Kan det vara samma gäng som predikar Taliban-styre vad gäller klädsel, anser att hat-ramsor är det som skiljer äkta supportrar från pöbeln osv…?
Eftersom det verkar vara mest under matchtid så tror jag inte att de som är "äkta supportrar" på arenan utan då snarare idioter som sitter och tittar på hockeyn med mobilen i näven och ser det man vill se och sedan hackar på allt som går att hacka på. Läs Masugnen vs Karlberg t.ex. Jag blir så jävla trött på det här sättet man beter sig på sociala medier. Det verkar som att folk tycker det är helt ok att vara en röv så länge det sker på nätet. Det kan ju inte vara välmående individer som håller på på det sätte?
Bör rimligen ha varit Rindells misstag innanför blå på annandagen som var upphovet. Exemplet nedan är språkligt övertramp men ingen grund för polisanmälan. Notera dock antalet hjärtan. Många tyckte det var okej att uttrycka sig på det sättet, vilket banar väg för något ännu värre, på X eller Facebook.