Trodde inte jag skulle säga detta, men jag håller med. Tror vi behöver en ny röst i båset, kanske Bemström om det nu inte går att skramla ihop en enda krona och hitta nåt bättre alternativ. Och i så fall entlediga CB. Känns som han redan är nån annanstans just nu, den Challe med glöd man kunnat se tidigare ser mest trött ut nu. Men det kommer knappast att hända, TJ är inte känd för att vara en sportchef som agerar utan sitter mest och väntar på att allt ska vända.Sniper skrev: ons 29 jan 2025, 09:51 Grejen är att jag inte tror att det gått så mycket bättre om vi redan haft fullt lag sedan en tid tillbaka. Vi har inte direkt visat de senaste säsongerna att vi lyfter när skadade spelare återvänder.
Liksom jag inte tror att det gått bättre om vi skramlat fram pengar till nya spelare.
Det är inte nya spelare vi behöver utan nya tränare som kan förlösa och ingjuta mod i de spelare vi redan har.
Vem som än coachar så måste det fan göras bättre. Eljas var ju såå mkt bättre än Knuts senast o ändå är det Knuts som får lira i sista men inte Eljas. Visst, att de lirar Elvenes som var klappkass förstår jag. Han kan ju med ett enda genialt agerande frälsa Leksand. Ingen annan har den potentialen. Går ju liksom inte att bänka när man ligger under. Men i övrigt. Spelare som Östman, Knuts o MK borde kunna bänkas till förmån för Eljas, Altörn mm. Och varför spelar inte Kaderli? Tycker han är bättre än t ex Altörn. Åtminstone offensivt, och det är väl där vi har mest behov av att steppa upp?
Att jag tycker Gidlöf ska stå behöver jag väl egentligen inte säga...