CMB skrev: sön 02 feb 2025, 11:38
Lägligt uppehåll för LIF med tanke på skador, halvskador, och antagligen lite slitna spelare efter tungt dragna lass. Som tur är kan jag fylla tiden i väntan på matchen mot Fbk med min hobby:
När du är klar med den där byggsatsen så har jag några överblivna paket med blockmango i frysen som du kan få för att stapla.
Ha ha, jag tackar!
Någon förklarar för sin flickvän om en skribent på forumet:
Ett sätt att få tjejer att smälta är att bjuda på kladdkaka. Man kan köpa färdig eller göra själv. Vad man då behöver är bakpulver, vetemjöl, strösocker, ägg, smör och blockmongochoklad.
Ska bli spännande att se Hrivik igen. Här kan man tippa hur det går:
1 Utgår en bit in i matchen
X Kommer till match i varje omgång framöver men är tämligen anonym
2 Gör skillnad i spelet och är mycket nyttig
Oj så man går och hoppas på en X-2. Skulle vara ovärderligt i kampen för att undvika kvalet.
Men mest troligt 1. Efter att ha drällt med pucken, haft blicken ner i isen och blivit proppad av Lodin. Igen..
Jag tror snarast på att han kommer tillbaka trögare en någonsin i tre matcher för att sedan växla upp och göra skillnad (om än marginell skillnad) steg för steg innan han går sönder igen efter 5-10 matcher.
Sniper skrev: sön 02 feb 2025, 11:19
Som Ullvi en gång sa:
Ska bli spännande att se Hrivik igen. Här kan man tippa hur det går:
1 Utgår en bit in i matchen
X Kommer till match i varje omgång framöver men är tämligen anonym
2 Gör skillnad i spelet och är mycket nyttig
Oj så man går och hoppas på en X-2. Skulle vara ovärderligt i kampen för att undvika kvalet.
Men mest troligt 1. Efter att ha drällt med pucken, haft blicken ner i isen och blivit proppad av Lodin. Igen..
Jag tror snarast på att han kommer tillbaka trögare en någonsin i tre matcher för att sedan växla upp och göra skillnad (om än marginell skillnad) steg för steg innan han går sönder igen efter 5-10 matcher.
Själv är jag mest rädd för att han råkar ut för en freak-skada, typ trampar på pucken eller sin klubba vid uppvärmningen.
Kom igen nu Marek och visa vad du en gång resignade upp till. Det är dags nu (om nån vecka)
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
bender skrev: sön 02 feb 2025, 22:04
Själv är jag mest rädd för att han råkar ut för en freak-skada, typ trampar på pucken eller sin klubba vid uppvärmningen.
Kom igen nu Marek och visa vad du en gång resignade upp till. Det är dags nu (om nån vecka)
+1 på det sistnämnda.
Varje gång han har visat tendenser att börja trampa igång har han skadat sig, suck.
VonGustaf skrev: mån 03 feb 2025, 19:50
Bara att Hrivik finns med i en uppställning innan match får nog iaf motståndarsupportrar att darra.... värt mycket bara det.
Eller hur, när man ser hockey tillsammans med andra lags supportrar så är de oftast livrädda när exempelvis Veronneau kommer farandes, "den där! han är livsfarlig, han måste vi verkligen passa oss för" sitter väl kvar sen succésäsongen (tycker dock att V steppat upp något nu de senaste).
Jag skrev en gång att Alexander Deilert är "svensk hockeys största backsopa". Kanske inte korrekt och rättvist, men jag kände helt enkelt bara en stark lust!
Nu är det dags för en målvakt. Anders Lindbäck är svensk hockeys största målvaktssopa.
* * *
Letade för övrigt efter 70-talsversionen av Sopa på, FBK. Hittade inte. Dock en nyare. Tänker jag länka? Definitivt inte.